بازی

به تاریخ عرضه دو بازی انحصاری پلی استیشن ۵ نزدیک می‌شویم

به تاریخ عرضه دو بازی انحصاری پلی استیشن ۵ نزدیک می‌شویم

Rise of the Ronin و Stellar Blade دو بازی انحصاری پلی استیشن ۵ هستند که ساخت آن‌ها به خوبی پیش می‌‌رود و کم کم به تاریخ عرضه آن‌ها نزدیک می‌شویم.

اکنون دو بازی Rise of the Ronin و Stellar Blade که خیلی هم مورد انتظار هستند، در پلی استیشن استور صفحه علاقه‌مندی‌ها یا همان ویش‌لیست (wishlist) دریافت کرده‌اند. از این رو بازیکنان می‌توانند روند توسعه و از آن مهم‌تر تغییر تاریخ عرضه آن‌‌ها را از نزدیک دنبال کنند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Strayبه دعای گربه سیاه بارون نمیاد… اما گربه نارنجی چطور؟
بررسی بازی Stray

بازی Rise of the Ronin برای انتشار در سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده و احتمالا در سال ۲۰۲۳ شاهد عرضه Stellar Blade به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۵ خواهیم بود. با این وجود تاکنون اطلاعات چندانی از این دو بازی پرطرفداران در میان گذاشته نشده است و سوالات بدون پاسخ زیادی درباره آن‌ها وجود دارد.

بازی انحصاری پلی استیشن ۵

Rise of the Ronin توسط استودیو تیم نینجا ساخته می‌شود و در سال ۱۸۶۳ در ژاپن جریان دارد. شما به عنوان یک رونین در طلوع دوره‌ای جدید در ژاپن، به سفری حماسی خواهید رفت. پروسه ساخت بازی از هفت سال پیش شروع شده بود و توسعه آن به آرامی و آزادانه پیشرفت کرده است.

استلار بلید نیز توسط استودیو کره‌ای شیفت‌آپ توسعه داده می‌شود و پیش از این به عنوان Project Eve شناخته می‌شد. ایو و گروهش برای بازپس گیری زمین منقرض شده بازگشته‌اند و با بازمانده‌ای به نام آدام روبه‌رو می‌شوند. آدام و ایو به آخرین شهر زمین به نام زایان می‌روند تا با رهبر آن ملاقات کنند.

مطلب پیشنهادی:چطور بازی‌های پلی استیشن را ارزان‌تر بخریم؟
چطور بازی‌های پلی استیشن را ارزان‌تر بخریم؟


بررسی ویدئویی استیم دک

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا