رمز ارز

تحلیل قیمت آینده شیبا از نگاه سرمایه‌گذار برتر ارزهای دیجیتال!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

سرمایه‌گذار برجسته، لارک دیویس (Lark Davis)، امیدهای جامعه شیبا را بر باد رفته دانسته و معتقد است که شیبا هرگز نمی‌تواند به 1 دلار برسد.
علی‌رغم اینکه شیبا سیزدهمین دارایی دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است، ارزش آن با سطح 1 دلار فاصله زیادی دارد. با این وجود، برخی از طرفداران این دارایی همچنان به امید یک شاهکار قیمتی 1 دلاری در آینده نزدیک هستند.
در این میان، برخی نیز چشم‌انداز تیره‌تری داشته و اظهار داشته‌اند که این دارایی نمی‌تواند به 1 دلار برسد. لارک دیویس، سرمایه‌گذار مشهور کریپتو آخرین کسی است که بر این نظریه صحه گذاشته است. دیویس در توییتی نظر خود را در مورد قیمت این دارایی از طریق یک تصویر نشان داد. در این تصویر، یک ماجراجو که به دنبال طومار حقیقت است، متوجه می‌شود که شیبا به یک دلار نخواهد رسید.
علی‎رغم وجود فرضیه‌های نزولی، شیبا توانسته است در برابر بازار نزولی شدید ایستادگی کند. به این صورت که پس از سقوط به 0.00001183 دلار در 7 سپتامبر (کف قیمت آن در این ماه) قیمت آن بیش از 16٪ در دو روز افزایش یافت و به 0.00001379 دلار در 9 سپتامبر رسید. اگرچه رالی شیبا با ریجکت قیمتی در منطقه 0.00001380 دلار روبرو شد، این دارایی اکنون بالاتر از سطح 0.000012 دلار معامله می‌شود.
مجموع تعداد توکن‌های شیبا 589.63 تریلیون است که ممکن است بزرگترین مانع برای رسیدن قیمت آن به 1 دلار باشد. با این حال، با ارزش بازار 7 میلیارد دلاری در زمان انتشار این خبر، شیبا هنوز سیزدهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است. جامعه CoinMarketCap، قیمت 0.00001106 دلاری را برای شیبا تا پایان سال 2022 پیش‌بینی کرده که کاهش 13 درصدی نسبت به قیمت فعلی دارایی را نشان می‌دهد. با وجود این، روند هولد کردن شیبا اینو اخیرا افزایش یافته است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کریپتو بیسیک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا