بازی

اپیزود ۷ سریال The Last of Us کمترین امتیاز کل مجموعه را کسب کرده است

اپیزود ۷ سریال The Last of Us کمترین امتیاز کل مجموعه را کسب کرده است

اپیزود هفتم سریال The Last of Us بر گذشته‌ی الی و رابطه‌اش با رایلی تمرکز داشت. این قسمت که وقایع بسته الحاقی Left Behind را روایت می‌کرد با دوستی، عشق و محبت آغاز شد و در نهایت با یک تراژدی پایان یافت. با این حال به‌نظر می‌رسد این اپیزود نظرات منفی را از سوی بینندگان جلب کرده است. به طوری که پایین‌ترین امتیاز در سایت نمره‌دهی IMDb به این اپیزود اختصاص یافته است.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت هشتم سریال جیران – جنگ چهره زنانه داردداستان خوب با پرداخت بد
نگاهی به قسمت هشتم سریال جیران – جنگ چهره زنانه دارد

شروع این اپیزود با ادامه‌ی اتفاقاتی که در قسمت قبل از سر گذرانده بودیم شروع شد؛ جوئل بر اثر شلیک گلوله به شدت مجروح شد و الی نیز موفق شده بود تا او را به پناهگاهی برساند. الی که نیازمند وسایل پزشکی و دارو و درمان برای جوئل است به دنبال این لوازم می‌رود و سپس «لست آو آس» بیننده را در خاطرات گذشته او غرق می‌کند. مدتی قبل، یک شب رایلی بهترین دوست الی وارد اتاقش می‌شود و او را به یک مرکز خرید در این دنیای پساآخرالزمانی می‌برد.

این اپیزود تا به حال در سایت IMDb با رای بیش از ۲۰۰۰۰ کاربر موفق به کسب نمره میانگین ۷.۸ شده است. از این بیست‌هزار نفر حدودا ۳۷ درصد به این اپیزود نمره ۱۰ از ۱۰ اعطا کرده و شمار بسیاری با دادن امتیاز ۱ نشان داده‌اند از این قسمت راضی نبوده و گویا لذت نبرده‌اند.

سریال The Last of Us

لازم به ذکر است که بعد از اپیزود هفتم، اپیزود سوم که حول محور شخصیت‌های بیل و فرانک در گردش بود دارای پایین‌ترین امتیازی (۸ از ۱۰) است که تا به حال برای این عنوان ثبت شده است.

بیشتر نقدهای منفی که به قسمت هفتم وارد بود حکایت از کسالت و ناامیدی کاربران به دلیل عدم پیشرفت در خط داستانی اصلی بازی و رابطه‌ی شکل‌گرفته میان شخصیت‌ها دارد و گویا عده‌ای را بسیار عصبانی کرده است.

شما می‌توانید با مطالعه مطلب «تمامی ایستراگ‌های سریال The Last of Us تا پایان قسمت هفتم» از جزئیات مرتبطی که سریال و بازی ویدیویی «آخرین ما» را به هم گره می‌زند مطلع شوید.

مطلب پیشنهادی:۱۵ سریال کمدی ایرانی تلویزیون که هرگز فراموش نمی‌شوندبه یاد روزهایی که عناوین سیمای ملی هنوز سرگرم‌کننده بود
۱۵ سریال کمدی ایرانی تلویزیون که هرگز فراموش نمی‌شوند


چرا بازی‌های بزرگ از ایندی‌ها شکست خوردند؟

تریلر جدیدی از بازی Resident Evil 4 منتشر شد - lastech
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا