رمز ارز

امکان برداشت دارایی از صرافی ورشکسته FTX مهیا شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به نظر می‌رسد که صرافی FTX EU، که یک شعبه اروپایی از صرافی رمزارزی ورشکسته FTX است، ویژگی جدیدی را به وب سایت خود اضافه کرده که به مشتریان اروپایی خود اجازه ثبت درخواست برداشت از این صرافی را می‌دهد. به گزارش رمزارز نیوز، اضافه کردن امکان ثبت درخواست برداشت بعد از گذشت حدود پنج ماه از ورشکستگی صرافی FTX که اوایل ماه نوامبر رخ داده بود، در نظر گرفته شده است. بر اساس اطلاعات منتشرشده در Finance Magnates، نام دامنه جدید وب سایت ftxeurope.eu است که توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس تأیید شده است.

در این گزارش با اشاره به ایمیل دریافتی توسط FTX Europe، آمده است که دامنه جدید هیچ محصول یا خدمات دیگری به جز امکان ثبت درخواست برداشت برای مشتریان مالباخته ارائه نخواهد داد. با وجود اینکه FTX EU برای کاربران در مناطق اروپا و خاورمیانه در دسترس بود، در حال حاضر به صورت دقیق مشخص نیست چه تعداد کاربر تحت تأثیر مشکلات احتمالیِ ورشکستگی این صرافی در اوایل ماه نوامبر قرار گرفته‌اند.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

صرافی FTX EU در مارس 2022 یعنی هفت ماه قبل از مشکلات ایجاده‌شده برای FTX  فعالیت خود را آغاز کرده بود؛ بنابراین انتظار نمی‌رود که تعداد کاربران آن زیاد باشد. FTX Japan یکی دیگر از شرکت‌های تابعه این صرافی بوده است که به مشتریان متضرر خود اجازه برداشت کل وجوه _که چیزی بالغ بر 50 میلیون دلار بوده است_ را داده بود.

منبع

کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا