رمز ارز

هوش مصنوعی دل مدیر کاردانو را ربود!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تیم توسعه‌دهنده بلاکچین کاردانو ممکن است در آینده نزدیک روی فناوری هوش مصنوعی متمرکز شود.
به گزارش رمزارز نیوز، چارلز هاسکینسون، خالق و بنیانگذار کاردانو، به آنچه که ممکن است کانون توجه جدید این شبکه مبتنی بر اثبات سهام (PoS) باشد، اشاره کرده است. هاسکینسون در حساب رسمی توییتر خود، ویدیویی را از یک پزشک یوتیوبر به نام Vinay Prasad به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد ربات هوش مصنوعی ChatGPT چگونه می‌تواند دنیای پزشکی را متحول کند.
اگرچه هاسکینسون در توییت خود چیز زیادی نگفته، اما یک تصور کلی وجود دارد مبنی بر این که فناوری هوش مصنوعی و ربات‌های مبتنی بر آن، مانند ChatGPT، می‌توانند چهره هر جنبه از زندگی ما را تغییر دهند.
نوآوری در فضای هوش مصنوعی هیچ حد و مرزی ندارد و جای تعجبی هم نخواهد بود اگر هاسکینسون تیم کاردانو را برای یافتن زمینه‌های مشترک و ایجاد مشارکت‌های کاربردی در این حوزه، رهبری کند. علاوه بر این، هاسکینسون ممکن است به توسعه برنامه‌های غیرمتمرکزی کمک کند که می‌خواهند از فناوری زیربنایی ChatGPT، به نام مدل‌های زبانی بزرگ (LLM) استفاده نمایند.
به نظر می‌رسد که هاسکینسون پس از ایجاد نام و نفوذ برای خود در دنیای رمزارزها و بلاکچین، اکنون تمرکز خود را بر تنوع بخشیدن به فعالیت‌های پروتکل کاردانو معطوف کرده است. با توجه به اقدامات و اظهارات اخیر، استفاده از هوش مصنوعی در بخش پزشکی، ممکن است قدم بعدی این تیم باشد.
کاردانو یک شبکه بلاکچینی بزرگ است که تعداد زیادی برنامه‌ غیرمتمرکز بر روی آن ساخته شده است. در حالی که ChatGPT و فناوری زیربنایی آن هنوز نسبتاً جدید هستند، پروژه‌های وابسته به کاردانو مانند SingularityNET می‌توانند راه را برای توسعه راه‌حل‌های جدید با کاربردهای واقعی هموار ‌کنند.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا