رمز ارز

توکن‌های شیبا صرافی‌های بزرگ جهان را یک به یک فتح می‌کنند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بیت گیت (Bitget)، یک از بزرگترین صرافی‌‎های ارز دیجیتال در کشور سنگاپور، از اضافه شدن توکن‌های Doge Killer (LEASH) و PawSwap (PAW) اکوسیستم شیبا اینو در این صرافی خبر داد. این توکن‌ها در قسمت نوآوری صرافی لیست می‌شوند، که از دارایی‌های جدید پرطرفدار با نوسانات بالا تشکیل شده است. معامله LEASH و PAW بلافاصله به صورت جفت ارز در برابر USDT ارائه می‌شود، اما فقط در بازار اسپات در دسترس قرار خواهد گرفت.
با توجه به حجم نسبتاً کم معاملات این دو رمزارز در صرافی‌های اصلی، لیست شدن در بیت گیت یک فرصت جدی برای نقدینگی این دو توکن است. هر دوی این توکن‌ها اخیراً در صرافی Gate هم لیست شده‌ بودند. توکن LEASH در صرافی OKX نیز معامله می‌شود. اما حجم معاملات آنها در صرافی‌های غیرمتمرکز هنوز دو برابر بیشتر از صرافی‌های متمرکز است.
بر اساس گزارش Nomics، پس از انتشار این خبر جدید، حجم معاملات PAW بیش از 170 درصد و LEASH تا 25 درصد افزایش یافت.
لیست شدن توکن‌های LEASH و PAW در بیت گیت قبل از راه‌اندازی رسمی Shibarium، بلاکچین لایه دوم مورد انتظار پروژه شیبا اینو، منطقی به نظر می‌رسد؛ زیرا هر دو توکن در این شبکه جدید کاربرد خواهند داشت. شاید به تعویق افتادن انتشار Shibarium حتی به سود این توکن‌ها نیز بوده است؛ زیرا در این مدت توانسته‌اند مورد توجه سرمایه‌گذاران بسیاری قرار بگیرند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا