عمومی

گوشی ارزان موتو G04s رونمایی شد؛ همان G04 با دوربین بهتر

گوشی ارزان موتو G04s رونمایی شد؛ همان G04 با دوربین بهتر

موتورولا در بیانیه‌ای مطبوعاتی، گوشی موتو G04s را در آلمان معرفی کرد. گوشی اقتصادی جدید موتورولا از نظر طراحی کاملاً مشابه موتو G04 است که سال گذشته روانه‌ی بازار شد.

تنها تفاوت فنی موتو G04s با موتو G04 در بخش دوربین است. موتو G04s از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد، در حالی که موتو G04، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی دارد.

نمای پشت گوشی موتورولا مدل موتو G04s در رنگ Sea Green
نمای جلو درکنار نمای پشت گوشی موتورولا مدل موتو G04s در رنگ Sea Green

دوربین سلفی گوشی جدید، ۵ مگاپیکسلی است و در حفره‌ی بالای نمایشگر قرار دارد. در پنل پشتی گوشی، در‌کنار دوربین اصلی، یک فلش LED نیز به چشم می‌خورد. هر دو دوربین از فیلم‌برداری با وضوح FHD و نرخ ۳۰ فریم‌برثانیه پشتیبانی می‌کنند.

گوشی جدید موتورولا از نمایشگر ۶٫۵۶ اینچی IPS LCD با وضوح ۷۲۰ در ۱٬۶۱۲ پیکسل و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد. نمایشگر مورد بحث، نسبت تصویر ۲۰:۹ دارد و توسط گوریلا گلس ۳ محافظت می‌شود.

بنابر گفته‌ی موتورولا، گوشی موتو G04s بدنه‌ی مقاوم دربرابر آب با ابعاد ۱۶۳٫۴۹ در ۷۴٫۵۳ در ۷٫۹۹ میلی‌متر دارد و وزنش ۱۷۸ گرم است.

نمای پشت گوشی موتورولا مدل موتو G04s در رنگ Sunrise Orange
نمای جلوی گوشی موتورولا مدل موتو G04s در رنگ Sunrise Orange

قلب تپنده‌ی موتو G04s، پردازنده‌ی Unisoc T606 است. این گوشی از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی از نوع UFS 2.2 بهره می‌برد و قابلیت ارتقای مجازی رم تا ۸ گیگابایت را نیز دارد و با رابط کاربری MyUX موتورولا و سیستم‌عامل اندروید ۱۴ عرضه می‌شود.

گوشی اقتصادی جدید موتورولا باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد که از شارژ ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. گوشی دارای ویژگی‌هایی همچون اسپیکر یگانه با پشتیبانی از فناوری دالبی اتموس، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و درگاه microSD است.

مقاله‌های مرتبط

گوشی موتورولا مدل موتو G04s در چهار رنگ مشکی، سبز، آبی و هلویی عرضه می‌شود. هنوز اطلاعاتی در مورد مناطق عرضه و قیمت گوشی جدید موتورولا در دست نیست.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا