بازی

سازنده بازی Forspoken با اسکوئر انیکس ادغام خواهد شد

سازنده بازی Forspoken با اسکوئر انیکس ادغام خواهد شد

استودیو توسعه دهنده بازی Forspoken، یعنی Luminous Productions قرار است به‌طور کامل با اسکوئر انیکس (Square Enix) ادغام شود.

هولدینگ اسکوئر انیکس که بر تمام کسب‌و‌کارهای داخلی آن از جمله بازی، انتشارات، مانگا، فیلم و موارد دیگر نظارت دارد، با انتشار یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که Luminous Productions در Square Enix ادغام خواهد شد. در این بیانیه آمده است:

شرکت هولدینگ اسکوئر انیکس اعلام کرد که قصد دارد شرکت زیرمجموعه کاملا تحت مالکیت خود یعنی Luminous Productions را با Square Enix، دیگر شرکت زیرمجموعه‌اش ادغام کند که این تغییر از دوشنبه ۱ می ۲۰۲۳ اعمال خواهد شد.

در ادامه این بیانیه توضیح داده شده که این ادغام با هدف تقویت بیشتر قدرت رقابتی استودیوهای هولدینگ اسکوئر انیکس برنامه‌ریزی شده است.

اسکوئر انیکس تاکنون چندین بازی با کیفیت AAA را ساخته است و IPها و محتواهای بسیار زیادی دارد. در همین حال، استودیو Luminous Productions نه تنها قابلیت‌های زیادی در توسعه بازی‌های AAA دارد، بلکه در زمینه‌هایی مانند توسعه موتورهای بازی تخصص دارد. ترکیب این دو بخش، قابلیت‌های ما برای توسعه بازی‌های HD را بیشتر خواهد کرد.

سازنده بازی Forspoken با اسکوئر انیکس ادغام خواهد شد - lastech

Luminous Productions نیز با انتشار بیانیه‌ای در توییتر اعلام کرد که همچنان روی محتوای Forspoken کار می‌کند و در آن به انتشار یک پچ برای بهبود عملکرد بازی و همچنین یک بسته الحاقی (DLC) با نام In Tanta We Trust در تابستان اشاره شده است.

Forspoken تقریبا یک ماه گذشته با نمرات و نقدهای متوسطی منتشر شد. در حال حاضر نسخه پلی استیشن ۵ این عنوان با دریافت ۱۱۹ نقد، امتیاز ۶۴ را کسب کرده است.

lastech در مطلب «بررسی بازی Forspoken» ضمن «سطحی و بی‌ارزش» خواندن آن، نوشت:

خلاصه‌اش اینکه، Forspoken یکی از سطحی‌ترین و پوشالی‌ترین بازی‌هایی است که می‌توانید روی کنسول‌های گران‌ قیمت نسل نهمی‌تان تجربه کنید. تنها نکته مثبت بازی گرافیک هنری جذاب آن است. این در حالیست که Forspoken نه تنها در بخش گیم‌پلی و طراحی مراحل ناامیدتان می‌کند، بلکه عملا در بخش قصه‌گویی یک فاجعه تمام عیار است.


چرا بازی‌های بزرگ از ایندی‌ها شکست خوردند؟

تریلر جدیدی از بازی Resident Evil 4 منتشر شد - lastech
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا