رمز ارز

شبکه بیت‌کوین، مقصد جدید غول‌های دنیای NFT!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت یوگا لبز (Yuga Labs) از مجموعه توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT‌) جدید خود مبتنی بر بلاکچین بیت کوین رونمایی کرد. طبق گزارش‌ها، یوگا لبز یک مجموعه NFT به نام TwelveFold را در شبکه بلاکچین بیت کوین رونمایی کرده که از 300 اثر هنری NFT تشکیل شده است.
توکن‌های غیرقابل تعویض بار دیگر و به دنبال راه‌اندازی بازار Blur، در حوزه ارزهای دیجیتال مورد توجه قرار گرفته‌اند. Blur مدت کوتاهی پس از راه‌اندازی، بازار NFTها را دگرگون کرده و توانسته غول‌هایی مانند OpenSea را پشت سر بگذارد.
طبق گزارش‌ها، یوگا لبز اعلام کرده که حراج مجموعه TwelveFold اواخر این هفته برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است که کمپانی یوگا، خالق یکی از مجموعه‌های محبوب NFT به نام Bored Ape Yacht Club است.
معمولاً شرکت‌ها و کمپانی‌های بزرگ در فضای کریپتو، بلاکچین اتریوم یا سایر رقبای لایه 1 را برای راه‌اندازی مجموعه‌های NFT خود انتخاب می کنند. با این حال، یوگا لبز با راه‌اندازی مجموعه TwelveFold در شبکه بلاکچین بیت کوین، همه را شگفت‌زده کرده است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

تمام NFTهای مجموعه TwelveFold آنچِین و تغییرناپذیر خواهند بود. کاربرانی که می‌خواهند NFTهای TwelveFold خود را مینت (ضرب) کنند، باید آدرس بیت کوین و کیف پول خود را در اختیار داشته باشند. از آنجایی که این رویداد یک حراجی است، خریداران باید برای NFTهای TwelveFold پیشنهاد خود را ارائه دهند و هدفشان برتری در این مناقصه باشد.
شرکت یوگا لبز اخیراً فعالیت کمی در بازار داشته است. ماه گذشته، این شرکت یک بازی NFT مبتنی بر مهارت به نام Dookey Dash را در پلتفرم خود معرفی کرد. علاوه بر این، این شرکت در سطح مدیریت نیز شاهد یک تغییر مجدد بوده است. برای مثال، در ژانویه 2023، ویلی آرونو، یکی از بنیانگذاران آزمایشگاه یوگا از فعالیت‎های روزمره کنار رفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا