رمز ارز

نحوه دریافت شیبا رایگان

زمان مطالعه: 5 دقیقه

تا حالا شده که رمزارز رایگان به شما بدهند؟ چیزی شبیه جایزه یا هدیه مفتی! ممکن است بگویید مگر آش نذری است که رایگان بدهند؛ اصلاً مگر چنین چیزی داریم؟ رمزارز رایگان دروغ و کلاهبرداری است یا واقعیت؟ چیزی درباره شیبا رایگان شنیده‌اید؟ از کجا می‌شود شیبای رایگان گرفت؟ نحوه دریافت شیبا رایگان چگونه است؟ این سؤالات ذهن کاربران بسیاری را مشغول کرده است. با ما همراه باشید تا بررسی کنیم و ببینیم ماجرا چیست.

اولاً مواظب باشید!

رمزارزها را که می‌شناسید! این روزها استقبال از رمزارزها در سراسر دنیا به شدت افزایش پیدا کرده و خیلی‌ها برای کسب سود بیشتر، روی ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنند. در ایران خودمان هم تعداد افراد فعال در این حوزه روزبه‌روز دارد زیاد می‌شود. اما از شانس بد، کاربران ایرانی به خاطر تحریم نمی‌توانند با ریال از صرافی‌های خارجی خرید کنند. خرید که هیچ، اگر رمزارزی هم در این صرافی‌ها داشته باشند، بلوکه می‌شود. چاره‌ای نمی‌ماند جز اینکه به سراغ صرافی‌های داخلی برویم. البته این صرافی‌ها هم روزبه‌روز بهتر و بیشتر می‌شوند. اما باید حواستان را جمع کنید.دریافت شیبا رایگان

وقتی صرافی زیاد می‌شود، انتخاب مناسب‌ترین و بهترین از بین آن همه، کار آسانی نیست. به راحتی نمی‌شود آنها را شناخت و به آنها اعتماد کرد. این را هم لحاظ کنید که اغلب کسانی که به این حوزه وارد می‌شوند، دانش و اطلاعات کافی ندارند و به تازگی آغاز به کار کرده‌اند. حالا تصور کنید وقتی کسی به آنها پیشنهاد کسب درآمد رایگان بدهد، چه می‌شود! برای بسیاری، این پیشنهادها جذاب به نظر می‌رسد. خب کلاهبردارها هم که بیکار ننشسته‌اند؛ وقتی تمایل مردم را برای شرکت در طرح‌های کسب درآمد رمزارزی رایگان می‌بینند، طبیعتاً پروژه‌های کلاهبرداری زیادی هم ایجاد می‌شود که با وعده اعطای رمزارز رایگان، افراد کم‌اطلاع را طعمه قرار می‌دهند. اما این همه ماجرا نیست!

رمزارز رایگان می‌دهند یا نه؟!

درست است که غالباً از عنوان «رمزارز رایگان» سوءاستفاده می‌شود اما صرافی‌های درست‌وحسابی و معتبری هم هستند که برای جذب کاربر، به صورت رایگان ارز دیجیتال می‌دهند. دریافت شیبا رایگان کاملاً هم دروغ نیست!

اما چگونه این صرافی‌ها را بشناسیم؟ نگران نباشید، در ادامه به شما یکی از این سایت‌های معتبر را معرفی می‌کنیم که بتوانید در آن، با یک تیر چند نشان بزنید و به صورت کاملاً امن و مطمئن به دریافت شیبا رایگان بپردازید.

دریافت شیبا رایگان از صرافی ارزپلاس

یکی از صرافی‌های داخلی که می‌توانید برای ثبت نام و خرید رمزارز از آن استفاده کنید، صرافی ارزپلاس است. در حال حاضر این صرافی طی جشنواره‌ای به کاربران خود مقداری شیبا رایگان هدیه می‌دهد. دریافت این هدیه خیلی کار سخت و پیچیده‌ای نیست. در ادامه نحوه دریافت شیبا رایگان آموزش داده شده است.

1.وارد سایت arzplus.net شوید.

2. روی ثبت نام کلیک کنید.دریافت شیبا رایگان

3. شماره موبایل خود را وارد کنید و گزینه ثبت نام را بزنید.دریافت شیبا رایگان

4. کد تأیید ارسال‌شده به موبایل خود را در قسمت مربوطه وارد کنید.دریافت شیبا رایگان از صرافی ارزپلاس

5. یک رمز عبور برای خود تعیین کنید.دریافت شیبا رایگان از صرافی ارزپلاس

6. اطلاعات خود را وارد کنید و مراحل احراز هویت را پشت سر بگذارید.how-to-earn-free-shiba

پس از طی کردن این مسیر، مقدار 30 هزار شیبا به صورت رایگان به شما تعلق می‌گیرد. می‌توانید آن را در موجودی کیف پول شیبای خود در صرافی ارزپلاس ببینید.دریافت شیبا رایگان از صرافی ارزپلاس

صرافی ارزپلاس دو جایزه و مأموریت دیگر هم برای شما دارد:

  1. جایزه مأموریت 30000 شیبا رایگان: که با 30 هزار شیبا رایگان مرحله اول فرق دارد. این 30 هزار شیبای رایگان را به خاطر انجام دادن یکی از این دو مأموریت دریافت خواهید کرد: وجه نقد به صرافی واریز کنید یا مجموع معاملات شما به 2 میلیون تومان برسد.
  2. جایزه مأموریت 100000 شیبا رایگان: این جایزه برای انجام یکی از این سه مأموریت به شما داده خواهد شد:
  • 5 نفر از دوستانتان را به ارزپلاس دعوت کنید.
  • ایمیل خود را در ارزپلاس ثبت کنید.
  • حجم معاملات شما به 20 میلیون تومان برسد.دریافت شیبا رایگان از صرافی ارزپلاس

جوایز هنوز تمام نشده! علاوه بر همه اینها، اگر به دوستانتان کد دعوت بدهید و آنها با کد دعوت شما وارد ارزپلاس شوند و حجم معاملاتشان به 2 میلیون تومان برسد، به ازای هر نفر 50 هزار شیبا رایگان دریافت خواهید کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا