رمز ارز

ادغام شبکه لایتنینگ بیت کوین در توییتر؟!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که بسیاری از افراد جامعه بیت کوین (BTC) می‌خواهند که امکان پرداخت با شبکه لایتنینگ به توییتر اضافه شود.
حساب توییتری Bitcoin Archive نتایج نظرسنجی را که اخیراً انجام داده بود، به اشتراک گذاشت. در این نظرسنجی، جامعه بیت کوین به این موضوع که آیا ایلان ماسک، مالک توییتر، باید پرداخت‌های مبتنی بر شبکه لایتنینگ بیت کوین را در این شبکه اجتماعی ادغام کند یا خیر، رأی داده‌اند. طبق گزارش‌ها، ۳۶،۴۸۸ کاربر در در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند و اکثریت آنها (۸۸ درصد) به این سوال پاسخ مثبت داده‌اند.
ادغام شبکه لایتنینگ بیت کوین در توییتر؟!شبکه لایتنینگ بیت کوین به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق یک پروتکل خارج از زنجیره، از این ارز دیجیتال برای پرداخت‌های خرد استفاده کنند. این موضوع، امکان کاهش قابل‌توجه کارمزدها و جلوگیری از تاخیر در معاملات را فراهم می‎کند.
در همین حال، ماسک پیش‌تر در اظهارات خود گفته بود که استفاده از دوج کوین (DOGE) برای پرداخت‌های خرد در توییتر ایده خوبی است. به همین دلیل، کاربران دوج کوین انتظار دارند که این میلیاردر، استفاده از DOGE را به عنوان یک گزینه پرداخت در توییتر بپذیرد.
با این حال، احتمال اینکه نه بیت کوین و نه دوج کوین در توییتر ادغام نشوند، هم زیاد است. همان‌طور که پیش‌تر گزارش شد، توییتر در حال کار بر روی راه‌اندازی یک قابلیت به نام «Coins» برای پاداش دادن به تولیدکنندگان محتوا است. هنوز مشخص نیست که این قابلیت چگونه کار می‌کند، اما به نظر می‌رسد که قرار است یک کوین داخلی توییتر با پول فیات توسط کاربران خریداری شده و سپس، از آن برای انعام‌دهی به محتواسازان استفاده شود.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا