رمز ارز

آیا رمزارزهای هوش مصنوعی هنوز ارزش سرمایه‌گذاری دارند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

هوش مصنوعی (AI) موضوع غالب و ترند در سال 2023 بوده که منجر به افزایش قابل‌توجه قیمت توکن‌های مبتنی بر این فناوری نیز شده است. داده‌های بازار، نشان‌دهنده رشد چشمگیر این ارزهای دیجیتال در پایان ژانویه بودند و علی‌رغم یک عقب‌نشینی کوتاه مدت در اواسط فوریه، دارایی‌های رمزارزی مبتنی بر هوش مصنوعی همچنان در طول ماه شاهد افزایش قیمت خود بوده‌اند.
طبق داده‌های cryptoslate.com، ارزش بازار ۷۴ ارز دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی اکنون حدود ۴.۰۳ میلیارد دلار است که ۰.۳۷ درصد از کل بازار ارزهای دیجیتال و ۱.۱۹ درصد از بازار توکن‌های قراردادهای هوشمند را به خود اختصاص داده‌ است. علاوه بر این، اکثر ۷۴ رمزارز مرتبط با هوش مصنوعی در ماه گذشته دستاوردهای مثبتی را تجربه کرده‌اند.
آیا رمزارزهای هوش مصنوعی هنوز ارزش سرمایه‌گذاری دارند؟بزرگترین ارز دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی، گراف (GRT) است که در حال حاضر ارزش بازار آن تقریباً ۱.۴۲ میلیارد دلار است. قیمت GRT در ۳۰ روز گذشته ۷۰.۵۷ درصد در برابر دلار آمریکا افزایش یافته است. دومین دارایی برتر مبتنی بر هوش مصنوعی نیز Singularitynet (AGIX) است که در این ماه ۱۳۲.۶۷ درصد رشد قیمتی داشته است.
قیمت ارز دیجیتال Fetch.ai (FET) نیز در دوره ۳۰ روزه، ۵۳.۲۱ درصد افزایش یافته و پروتکل ocean (OCEAN) هم یک رشد ۷.۲۶ درصدی را در این مدت تجربه کرده است. قیمت Iexec rlc (RLC)، پنجمین توکن بزرگ مبتنی بر هوش مصنوعی هم در ماه گذشته ۶.۲۹ درصد در برابر دلار آمریکا افزایش یافته است.
با این حال، در هفت روز گذشته، بخش ارزهای دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی، ۴.۱۴ درصد کاهش ارزش داشته است. حجم معاملات بازار ارز دیجیتال هوش مصنوعی در روز گذشته تقریباً ۴۴۴.۳۹ میلیون دلار بود. این رقم ۰.۸ درصد از ۵۵.۳۹ میلیارد دلار حجم تجارت جهانی در ۲۴ ساعت گذشته را تشکیل می‌دهد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

منبع

بیت کوین دات کام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا