رمز ارز

بهترین سطوح قیمتی برای خرید شیبا اینو!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش پلتفرم IntoTheBlock، ارز دیجیتال شیبا اینو (SHIB) با تمرکز ۲۰۰ تریلیون توکن در دو سطح حمایتی خاص، ممکن است در مواجهه با شرایط بازار، انعطاف‌پذیرتر از آن چیزی باشد که ما فکر می‌کنیم. طبق گزارش‌ها، این سطوح در ۰٫۰۰۰۰۱ دلار و ۰٫۰۰۰۰۰۶ دلار قرار دارند.
بهترین سطوح قیمتی برای خرید شیبا اینو!شاخص Global In/Out of the Money پلتفرم IntoTheBlock، آدرس‌های یک ارز دیجیتال را بر اساس اینکه در وضعیت ضرر، نقطه سربه‌سر یا سوددهی هستند، طبقه‌بندی می‌کند و به این ترتیب، دیدی کلی از سودآوری یک دارایی رمزارزی خاص را به دست می‌دهد.
اگرچه شیبا اینو در حال حاضر در محدوده ۰٫۰۰۰۰۱۲۴۶ دلار معامله می‌شود و هنوز با سطوح مذکور فاصله دارد، با این حال، تمرکز توکن‌ها در این سطوح خاص می‌تواند نشان‌دهنده یک فرصت خرید خوب برای کسانی باشد که به دنبال سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال محبوب هستند.
ارز دیجیتال شیبا اینو اخیراً به دلیل عدم کاربردپذیری با انتقاداتی روبه‌رو شده است و برخی آن را همچنان یک میم کوین می‌دانند. با این حال، محبوبیت روزافزون این رمزارز و تمرکز توکن‌ها در سطوح حمایتی خاص را نمی‌توان نادیده گرفت.
در زمان نگارش این خبر، شیبا اینو در محدوده قیمتی ۰٫۰۰۰۰۱۲۴۶ دلار معامله می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته، ۲٫۲ درصد و در مقایسه با یک هفته گذشته، ۷٫۸ درصد افت دارد. با این حال، در بازه زمانی ماهانه، قیمت این رمزارز همچنان یک رشد تقریباً ۶ درصدی را نشان می‌دهد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا