بازی

معنای عنوان بازی Silent Hill F چیست؟

معنای عنوان بازی Silent Hill F چیست؟

بازی Silent Hill F در مهرماه امسال رسما توسط کونامی معرفی شد. از آن زمان تاکنون سوالاتی درباره این عنوان برای طرفداران آن به‌وجود آمده است و اکنون مدیر خلاق آن درباره معنای عنوان «سایلنت هیل f» نظر طرفداران را خواسته است.

کونامی مدتی قبل رویدادی درباره فرانچایز ترسناک سایلنت هیل برگزار کرد و در آن از بازی جدید Silent Hill F رونمایی شد. تیزر پخش شده از این بازی بازیکنان را به ژاپن گذشته می‌برد و در آن محیط‌های آزاردهنده زیادی نمایش داده شد. با این حال، تیزر پخش شده سوالاتی زیادی برای طرفداران ایجاد کرد و اکنون توسعه‌دهنده بازی به یکی از این موارد اشاره کرده است.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های زامبی آسیایی که باید تماشا کنیدفرصتی برای آشنایی با بهترین‌های این ژانر
بهترین فیلم‌های زامبی آسیایی که باید تماشا کنید

آل یانگ، مدیرخلاق استودیو NeoBards، در یک توییت کوتاه از طرفداران این بازی سوال کرد که از نظر آن‌ها، واژه «f» در عنوان Silent Hill f چه معنایی خواهد داشت. او همچنین اشاره کرد که با سایر کارمندان این استودیو، در مورد نظر طرفداران شرط‌بندی کرده است!

معنای عنوان بازی Silent Hill F چیست؟ - lastech

از زمان معرفی بازی، طرفداران در مورد عنوان آن کنجکاو بوده‌اند، زیرا کاملا مبهم است و از قالب سنتی بازی‌های قدیمی پیروی نمی‌کند. در توییتر تاکنون پاسخ‌هایی از جمله fungus (قارچ)، fate (سرنوشت)، flower (کل) یا حتی five (پنج) پیشنهاد شده است.

البته که در فضای اینترنت و علی‌الخصوص توییتر نمی‌توان انتظار داشت که جواب‌ها همیشه جدی باشند و برخی طرفداران به ایده‌های احمقانه‌ای مانند Finally a good one (بلاخره یک بازی خوب)، festival (فستیوال) یا حتی Fortnite (فورتناینت) اشاره کرده‌اند.

با این حال، درست مانند تاریخ انتشار این عنوان، معنای دقیق بازی سایلنت هیل f نیز هنوز مشخص نیست. کونامی همراه با این عنوان، از چند پروژه دیگر نیز رونمایی کرد که مهم‌ترین آن‌ها ریمیک Silent Hill 2 است و توسط Bloober Team، استودیوی لهستانی سازنده The Medium ساخته می‌شود. Silent Hill Townfall نیز یک پروژه کوچک‌تر است که ساخت آن برعهده تیم اسکاتلندی NoCode قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:شخصیت Wednesday Addams چگونه به یکی از تاثیرگذار‌ترین نمادهای گوتیک تبدیل شد؟شخصیتی که طی سال‌ها به محبوبیت کامل رسیده است
شخصیت Wednesday Addams چگونه به یکی از تاثیرگذار‌ترین نمادهای گوتیک تبدیل شد؟


چرا بازی‌های بزرگ از ایندی‌ها شکست خوردند؟

تریلر جدیدی از بازی Resident Evil 4 منتشر شد - lastech
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا