بازی

ریمستر بازی The Outer Worlds رسما معرفی شد

ریمستر بازی The Outer Worlds رسما معرفی شد

مایکروسافت و Private Division از ریمستر بازی The Outer Worlds رونمایی کردند تا این بازی را با ویژگی‌ها و بهبودهای جدید به پلتفرم‌های مدرن آورند.

مطلب پیشنهادی:دکمه Share اکس‌باکس چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟چه دکمه خوبی هستی!
دکمه Share اکس‌باکس چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

این ریمستر، که البته از قبل لو رفته بود، The Outer Worlds: Spacer’s Choice Edition نام خواهد داشت و شامل بازی اصلی به همراه دو بسته الحاقی آن، یعنی Peril on Gorgon و Murder on Eridanos خواهد شد. این نسخه جدید شامل بهبودهای متعددی در بخش‌های فنی می‌شود و از بافت‌ها، نورپردازی، سیستم آب و هوا، هوش مصنوعی و انیمیشن‌های ارتقایافته بهره خواهد برد و روی PS5 و Xbox Series X به صورت 4K و ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد. همچنین سقف ارتقای سطح یا اصطلاحا Level Cap بازی افزایش پیدا کرده است تا بتوانید مهارت‌های شخصیتتان را بیش از پیش گسترش دهید.

بازی The Outer Worlds: Spacer’s Choice Edition در تاریخ ۱۶ اسفند برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی در دسترس قرار خواهد گرفت و خبری از انتشار روی پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان نخواهد بود. کاربرانی که بازی اصلی به همراه دو بسته الحاقی آن را در اختیار داشته باشند، می‌توانند بازی خود را با با قیمت ۱۰ دلار به ریمستر ارتقا دهند. سایر کاربران می‌توانند این ریمستر را با پرداخت ۶۰ دلار تهیه کنند.

بازی The Outer World Spacer's Choice

تماشای تریلر بازی از طریق یوتیوب

عنوان The Outer Worlds که توسط استودیو آبسیدین انترتینمنت ساخته شده بود، حکم یک دنباله معنوی برای بازی Fallout: New Vegas را داشت و با انتشارش در سال ۲۰۱۹ توانست با استقبال خوبی مواجه شود. نسخه دوم این بازی اکنون در اوایل مراحل توسعه به سر می‌برد و در تاریخ نامعلومی منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Call of Duty Warzone 2جذاب روی کاغذ، زجرآور در اجرا
بررسی بازی Call of Duty Warzone 2


چرا بازی‌های بزرگ از ایندی‌ها شکست خوردند؟ 

تریلر جدیدی از بازی Resident Evil 4 منتشر شد - lastech
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا