بازی

آمازون بازی The Lord of the Rings را به دلیل همکاری با تنسنت کنسل کرد

آمازون بازی The Lord of the Rings را به دلیل همکاری با تنسنت کنسل کرد

کریستوف هارتمن، رئیس بخش بازی‌های آمازون تایید کرد که ساخت بازی MMO ارباب حلقه ها (Lord of The Rings) پس از مشارکت Tencent در این پروژه «بسیار پیچیده» و در نهایت لغو شد.

بازی MMO ارباب حلقه ها که اولین بار در سال ۲۰۱۹ معرفی شده بود، قرار بود امسال منتشر شود، اما آمازون به‌طرز شگفت‌انگیزی آن را در اوایل سال گذشته کنسل کرد. از همان زمان، بسیاری حدس می‌زدند که دلیل رها شدن این پروژه، اختلاف بین آمازون گیمز (Amazon Games) و تنسنت بوده است.

هارتمن اکنون در مصاحبه جدیدی با GameSpot در مورد این مشکل بزرگ صحبت کرده و صحت این تئوری‌ها را تایید کرده است.

مطلب پیشنهادی:پیش از داستان ارباب حلقه‌ها چه اتفاقاتی در سرزمین میانه افتاد؟دورانی که حلقه‌های قدرت ساخته شدند
پیش از داستان ارباب حلقه‌ها چه اتفاقاتی در سرزمین میانه افتاد؟

به گفته او، آمازون گیمز با یک شرکت مستقر در هنگ کنگ به نام لی‌یو (Leyou) قرارداد داشته است. سپس این شرکت به Tencet فروخته شده تا اختلافات بین این دو آغاز شود:

ما با یک شرکت مستقر در هنگ کنگ به نام Leyou قرارداد داشتیم؛ فکر می‌کنم کار با آن‌ها عالی خواهد بود. اما آن‌ها بعدا به Tencent فروخته شدند و کار بسیار پیچیده شد.

رئیس آمازون گیمز در ادامه توضیح داد که آن‌ها روی برطرف کردن مشکلات نیز کار کردند، اما مذاکرات آنقدر ادامه پیدا کرد که در نهایت تصمیم گرفته شد که پروژه به‌طور کلی کنسل شود.

هرچند به‌طور دقیق مشخص نشد که ریشه اصلی مشکلات بین این دو شرکت چه چیزی بوده، اما آمازون گیمز به صراحت اعلام کرد که قصد دارد به سرمایه‌گذاری در بازی‌های MMO جدید خود، یعنی New World و Lost Ark ادامه دهد. هارتمن در این رابطه گفت:

می‌دانم قرار نیست ارباب حلقه ها باشد، اما ما بازی‌های فانتزی خودمان را داریم. پس چرا به ساخت آن‌ها ادامه ندهیم.

ارباب حلقه ها

هر دو بازی New World و Lost Ark همچنان به‌روزرسانی‌های محتوایی دریافت می‌کنند و با وجود اینکه عرضه آن‌ها بسیار نزدیک به یکدیگر بوده، موفقیت‌های بزرگی را برای Amazon Games به دست آورده‌اند.

هرچند بازی MMO ارباب حلقه ها از آمازون گیمز کنسل شده و دیگر ساخته نخواهد شد، اما Daedalic Entertainment قرار است بازی جدیدی از این دنیا با نام The Lord of The Rings: Gollum را منتشر کند که اخیرا تا ۱ سپتامبر ۲۰۲۲ (۱۰ شهریور) تاخیر خورده بود.

همچنین The Lord of The Rings Online، یک MMO دیگر که سال ۲۰۱۲ منتشر شده بود، همچنان با قدرت ادامه می‌دهد.

مطلب پیشنهادی:بهترین ارتش دنیای فانتزی در سینما کدام است؟ | بررسی چهار نیروی نظامی خاطره‌انگیزجنگ‌جویانی که از خاطرمان پاک نمی‌شوند
بهترین ارتش دنیای فانتزی در سینما کدام است؟ | بررسی چهار نیروی نظامی خاطره‌انگیز


چیزهایی که میتونن اساسینز کرید بعدی رو به یه شاهکار تبدیل کنن

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا