رمز ارز

فروش ۱.۴ تریلیون شیبا توسط نهنگ‌ها

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پلتفرم ردیابی WhaleStats که بر تجزیه و تحلیل چندین بلاکچین اصلی از جمله اتریوم، BSC و پالیگان متمرکز است، در توییتی اعلام کرد که شیبا به رتبه چهارم در بین ۱۰ دارایی‌ بزرگ‌ نزد نهنگ‌های اتریوم سقوط کرده است. این اتفاق پس از آن افتاد که نهنگ‌ها تصمیم گرفتند از شر برخی از دارایی‌های شیبای خود خلاص شوند و نزدیک به 1.4 تریلیون از این توکن‌ها را فروختند.
به این ترتیب، طبق داده‌های WhaleStats، مقدار شیبا اینو که توسط بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاران خریداری شده بود، یک شبه به طور قابل توجهی کاهش یافته است. روز دوشنبه، این نهنگ‌ها 159,673,102 دلار شیبا داشتند اما در زمان نگارش این خبر، کیف پول آنها حاوی 140,264,215 دلار شیبا اینو است. این تفاوت در شیبا در مجموع 1,444,866,920,152 کوین است. این همان مقداری است که آنها پس از آن که شیبا رشد کمی نزدیک به 3٪ نشان داد، فروختند. با این حال، این افزایش اندک برای تثبیت سود حاصل از فروش مقدار زیادی کوین کافی است. روز دوشنبه نیز، نهنگ‌ها 409.5 میلیارد شیبا اینو را به ارزش 5.3 میلیون دلار فروخته بودند.
کمتر از یک هفته پیش، دیوید گوخشتاین، مدیر عامل PAC Protocol، در توییتی نوشت که امیدوار است شیبا اینو به زودی به سطح 0.01 دلار برسد. وی همیشه نسبت به شیبا خوش‌بین بوده و از آن حمایت کرده است. به طور خاص، او یکی از توییت‌های اخیر خود بیان کرد که شیبا آماده است تا حرکت دیگری به جلو انجام دهد. این توییت در 17 آگوست، قبل از رالی شیبا و سپس بازگشت قیمت به سطح قبل از افزایش، منتشر شد.
در زمان انتشار این خبر، شیبا در محدوده 0.000013 دلار معامله می‌شود.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا