بازی

یوبیسافت ۱۰ نسخه متفاوت از Assassin’s Creed را در دست ساخت دارد

یوبیسافت ۱۰ نسخه متفاوت از Assassin’s Creed را در دست ساخت دارد

در سپتامبر سال ۲۰۲۲، شرکت یوبیسافت (Ubisoft) با نمایش چهار عنوان متفاوت، از آینده فرنچایز Assassin’s Creed پرده برداری کرد.

بازی‌هایی که در رویداد ویژه فرنچایز معرفی شدند شامل اساسینز کرید میراژ و سه عنوان با اسم رمزهای Red، Hexe و نهایتاً Jade بودند. همچنین یک ماه بعد از رویداد یاد شده، یک بازی چند نفره که از آن تحت عنوان Project Invictus یاد می‌شود نیز معرفی شد.

علاوه‌بر موارد فوق، یک عنوان معرفی نشده از سری برای هدست‌های واقعیت مجازی در دست ساخت قرار دارد که با اسم رمز Project Nexus شناخته می‌شود و انتظار می‌رود در مراسم E3 سال جاری معرفی شود. اما ظاهراً برنامه‌های یوبیسافت به این ۶ بازی منتهی نمی‌شود و اکنون اخباری از حداقل چهار عنوان دیگر نیز به گوش می‌رسد.

مطلب پیشنهادی:مستند ۱۵ سالگی سری Assassin’s Creed را با زیرنویس فارسی تماشا کنید»فراتر از یک عقیده«
مستند ۱۵ سالگی سری Assassin’s Creed را با زیرنویس فارسی تماشا کنید

تام هندرسون، افشاگر معتبر در رسانه Insider-Gaming خبر از طراحی ایده‌های اولیه برای ساخت Nexus 2 می‌دهد، عنوانی که حتی نسخه اول آن به طور رسمی معرفی نشده است. همچنین سه بازی دیگر نیز در دست توسعه قرار دارد که با اسم رمزهای Nebula، Raid و Echoes شناخته می‌شوند. هر بازی توسط استودیویی کاملاً متفاوت توسعه پیدا خواهد کرد و گیمپلی کاملاً متفاوتی نسبت به نسخه‌های قبلی خواهد داشت.

از این رو، یکی از منابع در گفتگو با هندرسون مدعی شد که «یوبیسافت به طور کامل خود را به مجموعه اساسینز کرید و چند فرنچایز بسیار بزرگ دیگر متعهد کرده است». اما در خصوص پروژه‌های جدید و تیم‌های آن‌ها نیز اطلاعاتی موجود است. به طور مثال استودیو Ubisoft Sofia که در ساخت Assassin’s Creed III: Liberation و Assassin’s Creed Rogue نقش داشته، مشغول کار روی پروژه نبیولا (Nebula) است که ظاهراً سه فضای کاملاً متفاوت هند، امپراتوری آزتک‌ها و دریای مدیترانه را دربر می‌گیرد.

Assassin's Creed

Ubisoft Chengdu نیز مسئول کار روی پروژه Raid شده است، یک اساسینز کرید رایگان (Free to Play) با عناصر کوآپ چهار نفره که روی حالت PvE تمرکز دارد. ظاهراً این عنوان شخصیت‌های متفاوتی از جهان این مجموعه را شامل می‌شود. نهایتاً Ubisoft Annecy نیز که سابقه کار روی بخش چند نفره اساسینز کریدهای قدیمی و اسپلینتر سل درکنار همکاری در ساخت دیویژن ۲ با استودیو مسیو انترتینمنت (Massive Entertainment) را دارد نیز روی پروژه Echoes کار می‌کند که از تکنولوژی Scalar شرکت یوبیسافت بهره‌مند خواهد شد.

  • چرا Assassin’s Creed Mirage عنوانی مهم برای آینده این سری است؟

منابع به رسانه اینسایدر گیمینگ خاطر نشان کردند که یوبیسافت قصد بازگشت به چرخه سالانه عرضه بازی‌های این فرنچایز را دارد و این بار هر بازی نسبت به نسخه قبلی تفاوت‌های بسیار گسترده‌ای خواهد داشت. اولین بازی که این شرکت عرضه می‌کند،  Assassin’s Creed Mirage خواهد بود که حوالی آگوست امسال عرضه می‌شود و با فاصله‌ای کم، اساسینز کرید نکسوس (Nexus) در همین سال عرضه خواهد شد.

گفتنی است که اساسینز کرید رد (Red) در سال ۲۰۲۴، عنوان Invictus در سال ۲۰۲۵ و نهایتا Hexe نیز در سال ۲۰۲۶ منتشر می‌شود و باید درنظر داشت که امکان تغییر این تاریخ‌ها، به علت مسائلی همچون تاخیر درون استودیویی وجود دارد. ظاهراً توسعه Red در شرایط بسیار خوبی نیز قرار دارد و طبق ادعای منابع، تغییر بسیار جالب توجهی را به فرنچایز وارد می‌کند، چرا که دو شخصیت قابل بازی دارد و تمرکز بسیار بالایی روی مخفی‌کاری نیز خواهد داشت.

مطلب پیشنهادی:آشنایی با آغاز خلقت از دید اسطوره شناسی نورسشروع هستی از خلا
آشنایی با آغاز خلقت از دید اسطوره شناسی نورس


چرا بازی‌های بزرگ از ایندی‌ها شکست خوردند؟

تریلر جدیدی از بازی Resident Evil 4 منتشر شد - lastech
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا