بازی

تاریخ انتشار Street Fighter 6 در فروشگاه پلی استیشن لو رفت

تاریخ انتشار Street Fighter 6 در فروشگاه پلی استیشن لو رفت

بر اساس یک فهرست جدید که طبق پست‌های رسانه‌های اجتماعی ظاهرا به برخی از کاربران در فروشگاه پلی استیشن نشان داده شده، بازی Street Fighter 6 در ۲ ژوئن ۲۰۲۳ (۱۲ خرداد ۱۴۰۲) منتشر خواهد شد.

طبق گزارش‌ها، این فهرست به جزئیات نسخه‌های Deluxe و Ultimate بازی نیز اشاره کرده است. با توجه به زمان‌ بندی اطلاعات لو رفته، ممکن است پس از برگزاری مراسم The Game Awards در بامداد روز جمعه، این نسخه‌ها برای پیش‌خرید در دسترس قرار بگیرند.

مراسم اهدای جوایز گیم اواردز به صورت زنده از سالن مایکروسافت در لس آنجلس در روز جمعه پخش خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟تماشا کنید
چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟

به طور رسمی، Street Fighter 6 دارای یک بازه انتشار در سال ۲۰۲۳ است و در نتایج مالی اخیر کپکام ادعا کرد که تنها یک «عنوان جدید بزرگ» برای چند ماه باقی‌مانده سال مالی خود در نظر گرفته که بدون شک Resident Evil 4 است و نشان می‌داد قسمت ششم بازی مبارزه‌ای قبل از ۳۱ مارس ۲۰۲۳ منتشر نخواهد شد.

دو هفته پیش کاربر xenosaga7 در توییتر اشاره کرد که Street Fighter 6 توسط کمیته رتبه‌بندی و مدیریت بازی کره جنوبی (GRAC) رتبه بندی شده است. طبق توضیحات ارائه شده، تاریخ بررسی بازی ۱۸ نوامبر (۲۷ آبان) بوده که با این وجود می‌توان انتظار داشت خبر بعدی این عنوان به تاریخ انتشار آن مربوط شود.

Street Fighter

Capcom اخیراً لیست کامل شخصیت‌های Street Fighter 6 را اعلام کرد که شامل هر هشت «World Warriors» از Street Fighter II است. همچنین تصاویر بیشتری از مد تور جهانی (World Tour) در طول ارائه توکیو گیم شو به نمایش گذاشت.

این مد دارای یک جهان باز بزرگ است و ظاهراً به بازیکنان اجازه می‌دهد مکان‌های مختلف را کاوش کنند، با شخصیت‌های کلاسیک استریت فایتر ملاقات کنند و با دیگر NPC‌ها مبارزه کنند.

مطلب پیشنهادی:بهترین بازی‌های NFT کدام‌اند؟کسب درآمد از طریق بازی‌های NFT
بهترین بازی‌های NFT کدام‌اند؟


بازی‌هایی که سیاست رو به ما یاد دادن

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا