رمز ارز

تخلیه بیش از ۲ تریلیون شیبا در بازار! این توکن‌ها کجا رفتند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش پلتفرم Lookonchain، به نظر می‌رسد که کارگزاری رمزارزی ورشکسته ویجر (Voyager) اخیراً دارایی‌های خود را از طریق صرافی کوین بیس به فروش می‌رساند. طبق گزارش‌ها، کارگزاری ویجر اخیراً ۱۰۰ میلیون دلار استیبل کوین USDC از کوین بیس دریافت کرده و از ۱۴ فوریه دارایی‌های خود را به این صرافی ارسال کرده است.
بر اساس داده‌های منتشرشده توسط Lookonchain، در این میان، ۲٫۲۴ تریلیون واحد شیبا اینو (SHIB) به ارزش ۲۸ میلیون دلار هم در تاریخ ۱۴ فوریه از ویجر به کوین بیس منتقل شده است. علی‌رغم این نقل و انتقالات بزرگ، این کارگزاری ورشکسته همچنان ۶٫۵ تریلیون توکن شیبا به ارزش ۸۱ میلیون دلار را در اختیار دارد.
در همین حال، داده‌های جدید منتشرشده نیز حاکی از آن هستند که در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۸۵ میلیون توکن شیبا از طریق ۹ تراکنش جداگانه سوزانده شده است. نکته جالب توجه این‌جا است که نزدیک به ۶۴ میلیون از این توکن‌های SHIB توسط یک کیف پول ناشناخته و طی یک تراکنش به آدرس‌های مرده ارسال شده است.
این توکن‌سوزی گسترده باعث شده که نرخ توکن‌سوزی شیبا به طور کلی ۲۴۳۹٫۵۵ درصد در مقایسه با روز گذشته افزایش یابد. به نظر می‌رسد که نرخ توکن‌سوزی شیبا به دلیل نزدیک شدن به زمان راه‌اندازی بلاکچین لایه دوم شیباریوم (Shibarium) چنین افزایش قابل‌توجهی را تجربه کرده است. تیم توسعه‌دهنده شیبا هنوز تاریخ دقیق عرضه شیباریوم را اعلام نکرده است.
در زمان نگارش این خبر، شیبا در محدوده قیمتی ۰٫۰۰۰۰۱۲۶۳ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، ۱٫۵ درصد رشد دارد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا