بازی

ویدئوی گیم‌پلی جدید از بازی Black Myth: Wukong منتشر شد [تماشا کنید]

ویدئوی گیم‌پلی جدید از بازی Black Myth: Wukong منتشر شد [تماشا کنید]

پس از گذشت تقریبا یک سال از زمانی که استودیو Game Science، سازندگان بازی Black Myth: Wukong با انتشار یک تریلر آن را معرفی کردند، اکنون دو ویدئوی جدید از این عنوان مورد انتظار منتشر شده است.

دو ویدئوی این اثر اکشن ماجراجویی شامل شش دقیقه کات‌سین درون بازی و هشت دقیقه گیم‌پلی با فعال کردن قابلیت‌های رهگیری پرتو و DLSS انویدیا است که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

مطلب پیشنهادی:10 فیلم اکشن درباره باستان شناسان ماجراجوحل معما و گنج یابی به سبک ماجراجویی
10 فیلم اکشن درباره باستان شناسان ماجراجو

جنگلی که در ویدئوی گیم‌پلی به نمایش گذاشته شده پر از جزئیات پیچیده است، مانند جابه‌جایی شاخ و برگ، سایه‌ها و نورپردازی بلادرنگ و همچنین افتادن برگ‌ها. یک دشمن بزرگ جدید که می‌تواند حریف خود را با ریشه به دام بیندازد به همراه دو باس جدید در این ویدئو به نمایش گذاشته شدند.

یک دشمن بزرگ وجود دارد که با سر حمله می‌کند و غرش‌های رعد آسا دارد و همچین یک اژدها را می‌بینیم که از الکتریسیته استفاده می‌کند. این اژدها مخصوصا جالب بود زیرا بیشتر به زمین می‌چسبد و با ضربه‌های پنجه‌ای، جهش به جلو و چرخاندن دُم خود حمله می‌کند.

Black Myth: Wukong که در ابتدا با آنریل انجین ۴ ساخته می‌شد، اکنون به Unreal Engine 5 ارتقا یافته و پیشرفت قابل توجهی در زمینه گرافیک و همچنین مکانیک‌های مختلف خود داشته است.

Black Myth: Wukong

ظاهرا این انتقال با استقبال و همکاری انویدیا و اپیک گیمز همراه بوده و این دو شرکت بزرگ قابلیت‌های مهمی به بازی اضافه کرده‌اند؛ از پشتیبانی از رزولوشن 4K و ۶۰ فریم بر ثانیه گرفته تا تکنولوژی منحصر به فرد DLSS و رهگیری پرتو.

بازی Black Myth: Wukong که بیش از ۱۰۰ نوع دشمن مختلف دارد و به پایان رساندن آن حداقل ۱۵ ساعت طول خواهد کشید، هنوز تاریخ عرضه یا پلتفرم‌های مقصد مشخصی غیر از پی‌سی ندارد، اما برخی پیش‌بینی‌ها از انتشار آن در سال ۲۰۲۳ خبر می‌دهند.

مطلب پیشنهادی:۲۱ فیلم سینمایی تاثیرگذار قرن ۲۱ که هرگز فراموش نمی‌شوندفراتر از همه استانداردها
۲۱ فیلم سینمایی تاثیرگذار قرن ۲۱ که هرگز فراموش نمی‌شوند


lastech سینما: نقد سریال Sandman + جزئیات بیش‌تر از پروژه‌ گران‌قیمت نت‌فلیکس

تماشا کنید: با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا