عمومی

ویوو X100 اولترا دوربینی حرفه‌ای است که در نقش گوشی هم عمل می‌کند

ویوو X100 اولترا دوربینی حرفه‌ای است که در نقش گوشی هم عمل می‌کند

گوشی ویوو X100 Ultra به‌زودی از راه می‌رسد. این گوشی پرچمدار متمرکز بر دوربین از اسنپدراگون ۸ نسل ۳ قدرت می‌گیرد. هوانگ تائو، قائم‌ مقام ویوو، با انتشار پستی در ویبو جزئیات تازه‌ای از گوشی جدید این برند به اشتراک گذاشته است.

تائو ضمن قدردانی از توجه و حمایت کاربران، به چالش‌های عظیم ساخت دستگاهی با قابلیت‌های پیشرفته اشاره کرد و ویوو X100 اولترا را به دوربینی حرفه‌ای که در نقش گوشی نیز عمل می‌کند تشبیه کرد. او به مشتریان اطمینان داد که موانع فنی ساخت این موبایل با جدیت درحال برطرف شدن هستند و اعلام کرد که شرکتش برای عبور از موانع به زمان احتیاج دارد.

گفته می‌شود ویوو X100 اولترا از صفحه‌نمایش اولد با وضوح +QHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد. ایکس ۱۰۰ اولترا اولین گوشی ویوو با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خواهد بود. گوشی‌های ویوو X100 و ویوو X100 پرو هر دو به تراشه‌ی دیمنسیتی ۹۳۰۰ مجهز‌ند.

انتظار می‌رود بهترین گوشی جدید ویوو به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (حسگر LYT-900 سونی) مجهز باشد. این همان دوربینی است که در شیائومی ۱۴ اولترا و اوپو فایند X7 اولترا به‌کار رفته است.

گفته می‌شود دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۲۰۰ مگاپیکسلی X100 اولترا دارای فاصله‌ی کانونی ۱۰۰ میلی‌متری، زوم اپتیکال ۴٫۳ برابری و زوم دیجیتال ۲۰۰ برابری است. جدیدترین گوشی ویوو احتمالا از ارتباط ماهواره‌ای دوطرفه نیز پشتیبانی خواهد کرد.

ویوو هنوز تاریخ رونمایی X100 اولترا را اعلام نکرده است اما احتمالا این گوشی در ماه می (اردیبهشت و خرداد) در کنار گوشی‌های X100S و X100S پرو رونمایی خواهد شد. فعلا قیمت گوشی های موردبحث مشخص نیست.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا