بازی

فروش سری The Crew از مرز ۴۰ میلیون نسخه گذشت

فروش سری The Crew از مرز ۴۰ میلیون نسخه گذشت

اگرچه سری بازی‌های Forza و Gran Turismo سال‌هاست بر سبک اتومبیل‌رانی تسلط داشته‌اند، اما با این وجود رقبای قابل‌توجهی مانند سری The Crew نیز پدیدار شدند که جایگزین‌های مناسبی برای طرفداران این سبک به شمار می‌رفتند.

این مجموعه که متعلق به شرکت یوبیسافت است، شاید در بحث کیفیت هرگز به همتایان فوق‌الذکر خود نرسیده باشد، اما مطمئناً برای یک بازی ویدئویی بسیار موفق بوده است – همانطور که جدیدترین آمار بازیکنان پایه تایید می‌کند.

مطلب پیشنهادی:Dawn of Ragnarok: هر چیزی که باید درباره جدیدترین بسته الحاقی اساسینز کرید بدانیداز داستانی جذاب تا قابلیت‌های جدید
Dawn of Ragnarok: هر چیزی که باید درباره جدیدترین بسته الحاقی اساسینز کرید بدانید

آنطور که استفان بیلی، مدیر خلاقیت استودیو سازنده در توییتر فاش کرده، The Crew و The Crew 2 مجموعاً از مرز ۴۰ میلیون بازیکن در طول عمر خود در تمام پلتفرم‌ها فراتر رفته‌اند، اولی در سال ۲۰۱۴ و دومی در سال ۲۰۱۸ عرضه شد.

The Crew

البته باید اشاره کرده این موضوع منعکس‌کننده فروش بازی‌ها نیست، به خصوص با توجه به اینکه هر دو بازی از طریق خدمات اشتراکی نیز در دسترس قرار دارند، اما با این وجود، عدد فوق‌العاده چشمگیری است.

با توجه به اینکه یک بازی اصلی جدید از این سری نیز در طول سال میلادی ۲۰۲۳ تحت عنوان The Crew Motorfest عرضه خواهد شد، آمار بازیکنان در آینده نزدیک حتی از این هم بالاتر خواهد رفت.

مطلب پیشنهادی:بهترین بازی‌های NFT کدام‌اند؟کسب درآمد از طریق بازی‌های NFT
بهترین بازی‌های NFT کدام‌اند؟


چرا بازی‌های بزرگ از ایندی‌ها شکست خوردند؟

تریلر جدیدی از بازی Resident Evil 4 منتشر شد - lastech
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا