رمز ارز

ضرب و شتم و شکنجه کلاهبردار رمزارزی ۲۴ ساله!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

گزارش شده که آیدن پلترسکی (Aiden Pleterski) که خود را پادشاه رمزارز (Crypto King) معرفی می‌کند و در حال حاضر به دلیل کلاهبرداری از سرمایه‌گذاران، در حال گذراندن مراحل ورشکستگی است، اواخر سال گذشته برای باج‌گیری ربوده و مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
طبق بررسی‌های رمزارز نیوز، پلترسکی متهم به اجرای طرحی است که به سرمایه‌گذاران اطمینان می‌داد سرمایه آن‌ها در ارزهای دیجیتال و موقعیت‌های ارز خارجی سرمایه‌گذاری می‌شود، اما ظاهراً او تنها 670,000 دلار از 41.5 میلیون دلاری که دریافت کرده بود را سرمایه‌گذاری کرده است.
در حالی که سرمایه‌گذاران به دنبال بازیابی وجوه خود هستند، شهادت پدر پلترسکی از ربوده شدن پسرش در ماه دسامبر حکایت دارد.
گفته می‌شود پلترسکی در اطراف انتاریو جنوبی مورد ضرب و شتم و شکنجه قرار گرفته است. صاحب خانه پلترسکی این ادعا را تأیید می‌کند و می‌گوید که او همچنین با درخواست باج نیز مواجه بوده است.
آدم‌ربایان ظاهراً پس از چند روز پیترسکی را آزاد کردند اما به او گفتند که باید مبلغ مورد نظر را به آن‌ها بدهد.
در گزارش مسئول پرونده گفته شده که پلترسکی بیشتر پولی را که از سرمایه‌گذاران دریافت می‌کرد، برای تأمین هزینه زندگی مجلل خود استفاده می‌کرده است. ظاهراً او از پول سرمایه‌گذاران برای ورود به جت‌های شخصی، جمع‌آوری اتومبیل‌های لوکس، رفتن به تعطیلات و زندگی در یک امارت شخصی استفاده می‌کرد.
حساب‌های بانکی پلترسکی نشان می‌دهد که تنها 1.6 درصد از وجوه دریافتی واقعاً سرمایه‌گذاری شده است؛ یعنی 98.4 درصد از آنچه پلترسکی جمع‌آوری کرده هرگز سرمایه‌گذاری نشده است.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

منبع

دیلی هودل

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا