بازی

طرفدار Minecraft یک ساعت خورشیدی ساده طراحی کرده است

طرفدار Minecraft یک ساعت خورشیدی ساده طراحی کرده است

اطلاع از زمان در ماینکرفت (Minecraft) می‌تواند بسیار کاربردی و مهم باشد و اکنون، یکی از طرفداران توانسته یک ساعت ساده و در عین حال کاربردی بسازد تا زمان بازی را به دقت نمایش دهد.

گفتنی است که از قبل یک مکانیزم برای ساخت چنین ساعتی در ماینکرفت وجود داشت، اما این راه حل جدید تنها به چوب نیاز دارد. البته باید اشاره کنیم که شما در بازی اصلی نمی‌توانید از این ساعت استفاده کنید و نیاز به استفاده از Shader pack دارید. این ساعت می‌تواند به بازیکنان تازه‌کار کمک کند تا راحت‌تر در مقابل هیولاهای شب از خود محافظت کنند. 

برای استفاده از راه‌حل اصلی بازی شما به طلا و رداستون (redstone) نیاز دارید که به دست آوردن آن‌ها در روزهای ابتدایی کار بسیار سختی است. اکنون یکی از کاربران ردیت با نام Reimanen توانسته با ۸ چوب و در تله‌‌ای یک ساعت خورشیدی درست کند. برای استفاده از این سازه به سایه نیاز است و به همین خاطر مجبور به نصب Shader pack هستید. 


خرید بازی Minecraft Playstation 4 Edition

ساعت خورشیدی ماینکرفت

پک‌های سایه زن در سال‌های گذشته میان بازیکنان ماینکرفت بسیار محبوب شده‌اند، چون کیفیت نورپردازی بازی را میزان قابل توجه افزایش می‌دهند. شما می‌توانید این پک‌ها را از سایت‌ها معتبر دانلود کرده و روی نسخه جاوا به آسانی نصب کنید. باید اشاره کنیم این پک‌های سایه‌زن با قابلیت رهگیری پرتو نور رسمی Minecraft فرق دارند. 

بازی Minecraft در حال حاضر روی خیلی از پلتفرم‌ها از جمله نینتندو سوییچ، گوشی‌های اندرویدی و آیفون، پی‌سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ در دسترس قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:آیا ماینکرفت، فورتنایت و روبلاکس بخشی از متاورس هستند؟پاسخ به پرسشی اساسی
آیا ماینکرفت، فورتنایت و روبلاکس بخشی از متاورس هستند؟


چرا بازی‌های بزرگ از ایندی‌ها شکست خوردند؟ 

تریلر جدیدی از بازی Resident Evil 4 منتشر شد - lastech
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا