بازی

صدرنشینی فیلم Cocaine Bear در باکس آفیس روز جمعه

صدرنشینی فیلم Cocaine Bear در باکس آفیس روز جمعه

در جدیدترین اخبار گیشه و فروش فیلم‌ها متوجه شدیم فیلم Cocaine Bear «خرس کوکائینی» در اولین روز اکرانش موفق شد Ant-Man and the Wasp: Quantumania را پایین بکشد و در عوض خود صدرنشین جدول باکس آفیس روز جمعه شود.

مطلب پیشنهادی:30 فیلم جاسوسی جذاب که باید تماشا کنیدآشنایی با بهترین آثار جاسوسی در مدیوم سینما
30 فیلم جاسوسی جذاب که باید تماشا کنید

خرس کوکائینی در اولین روز اکرانش با احتساب ۲ میلیون دلاری که در پیش‌نمایش روز پنج‌شنبه فروخته بود در نهایت موفق به کسب ۸.۶ میلیون دلار شد. پیش‌بینی‌های جدید حاکی از فروش ۲۱ میلیون دلاری این عنوان در اولین آخر هفته‌ی اکرانش هستند. نتیجه اینکه این یک بازگشت فوق‌العاده برای الیزابت بنکس (کارگردان) در مقایسه با فیلم قبلی‌اش (ریبوت Charlie’s Angels) محسوب می‌شود.

«کوکاکئین بر» تا به حال امتیازات متوسطی را از بینندگان و منتقدین دریافت کرده است. با این حال به‌نظر می‌رسد این مساله تا حد زیادی بر فروش نهایی اثر بی‌تاثیر باشد.

فیلم Cocaine Bear

انتظار می‌رود فروش آخر هفته‌ی «انت من ۳» رقمی بین ۳۰ تا ۳۲ میلیون دلار باشد. این مقدار می‌تواند مجموع فروش داخلی جدیدترین فیلم مرد مورچه‌ای را به بیش از ۱۴۳ میلیون دلار برساند. در نتیجه اگر این پیش‌بینی‌ها درست از آب دربیاید Ant-Man 3 را در معرض خطر افت جدی فروش قرار می‌دهد.

کری راسل، اوشی جکسون جونیور و الدن ارنرایک از بازیگرانی هستند که در فیلم Cocaine Bear به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم که با الهام از یک داستان واقعی ساخته شده، حول محور افرادی می‌چرخد که مورد حمله‌ی یک خرس سیاه غول‌پیکر که مقدار قابل توجهی کوکائین مصرف‌ کرده قرار می‌گیرند.

مطلب پیشنهادی:طولانی ترین فیلم های تاریخ هالیوودپیشنهادهایی برای پرحوصله‌ها
طولانی ترین فیلم های تاریخ هالیوود


چرا بازی‌های بزرگ از ایندی‌ها شکست خوردند؟ 

تریلر جدیدی از بازی Resident Evil 4 منتشر شد - lastech
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا