رمز ارز

کلاهبرداری جدید در کمین ارتش شیبا؛ مراقب باشید!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش رمزارز نیوز، حساب توییتری theshibdream@، طرفدار و فعال جامعه شیبا اینو (SHIB)، از کلاهبرداری جدیدی خبر داده که اعضای جامعه این میم کوین محبوب را از طریق یک ایردراپ NFT (توکن غیرقابل تعویض) نامعتبر هدف قرار داده است.
به گفته theshibdream@، برخی از اعضای جامعه شیبا یک ایردراپ NFT را از منبعی به نام Shibaswapdeployer دریافت کرده‌اند که معتبر نیست. او به جامعه شیبا هشدار داده که آنها نباید این توکن‌های غیرقابل تعویض را باز کنند یا به روش دیگری با آنها تعامل داشته باشند؛ چراکه این توکن‌ها ممکن است حاوی یک کد مخرب باشند و امنیت کیف پول کاربران را به خطر بیاندازند.
حساب theshibdream@ به کاربران هشدار داده که NFTهای دریافتی از Shibaswapdeployer یا هر منبع ناشناخته و نامعتبر دیگری نباید باز شوند، اما باید فوراً آنها را گزارش داد. او همچنین از کاربران شیبا خواسته که در صورت دریافت هرگونه ایردراپ غیرمنتظره هوشیار باشند و هرگز کلید خصوصی خود را با کسی به اشتراک نگذارند.
در همین حال و بر اساس داده‌های به اشتراک گذاشته شده توسط پلتفرم ردیابی Shibburn، طی ۲۴ ساعت گذشته، به لطف نیروهای مشترک جامعه شیبا، در مجموع ۱۱۰،۸۹۵،۸۸۹ توکن SHIB به کیف پول‌های مرده ارسال شده و به اصطلاح، سوزانده شده است.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا