رمز ارز

زمان پایان بازار نزولی از زبان مدیر صرافی کوین بیس!

زمان مطالعه: دقیقه

برایان آرمسترانگ (Brian Armstrong)، مدیرعامل صرافی کوین بیس، انتظار دارد که زمستان فعلی ارزهای دیجیتال تا حدود ۱۲ الی ۱۸ ماه ادامه داشته باشد. با این حال، او به کاربران اطمینان داد که شرکتش برای رویارویی با بازار نزولی طولانی‌مدت رمزارزها که با یک بحران اقتصادی کلان نیز همزمان شده، آماده است.
به گفته آرمسترانگ، بازار نزولی نباید بیش از ۱۸ ماه حاکم باشد و پس از آن، قیمت دارایی‌های دیجیتال وارد فاز بازیابی خواهد شد. با این وجود، مدیرعامل کوین بیس خاطرنشان کرد که پیش‌بینی‌ شرایط اقتصادی، کار دشواری است.
آرمسترانگ معتقد است که کوین بیس برای تحمل شرایط نامطلوب بازار مشکلی نخواهد داشت؛ زیرا در طول عمر ۱۰ ساله خود، ۴ بار از شرایط مشابه عبور کرده است. برای مثال، کوین بیس که در سال ۲۰۱۲ تأسیس شده، قبلاً از سقوط بازار رمزارزها در سال ۲۰۱۸ جان سالم به در برده است. آرمسترانگ با در نظر گرفتن این تجربه، مطمئن است که کوین بیس بر بازار نزولی فعلی نیز غلبه خواهد کرد و به عنوان یکی از غول‌های این صنعت به کار خود ادامه خواهد داد. او اظهار داشت که در شرایط فعلی، شرکت او همچنان به ساختن محصولات عالی ادامه می‌دهد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

منبع کریپتوپوتیتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا