بازی

کیانو ریوز فیلم John Wick 4 را به لنس ردیک فقید تقدیم می‌کند

کیانو ریوز فیلم John Wick 4 را به لنس ردیک فقید تقدیم می‌کند

لنس ردیک، هنرپیشه‌ بسیار توانمند و بااستعداد سینما به تازگی دار فانی را وداع گفت و هالیوود را در غم و اندوه عمیقی فرو برد. ردیک عموما به‌خاطر بازی در مجموعه فیلم‌های جان ویک، سریال‌های تلویزیونی Fringe و The Wire و همچنین بازی ویدیویی محبوب و انحصاری پلی استیشن یعنی هورایزن زیرو داون (Horizon Zero Dawn) شناخته می‌شد. او در سن ۶۰ سالگی و تنها یک هفته پیش از افتتاحیه و اکران فیلم جان ویک 4 درگذشت. حال کیانو ریوز، بازیگر شخصیت جان ویک و چاد استاهلسکی، کارگردان فیلم بیانیه‌ مشترکی را منتشر کرده و این عنوان سینمایی را به ردیک فقید تقدیم کردند.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Out of the Blue – بازگشت فیلم نوآرکاملا قابل انتظار
نقد فیلم Out of the Blue – بازگشت فیلم نوآر

به‌خاطر از دست دادن دوست و همکار عزیزمان لنس ردیک عمیقاً متاسف و دلشکسته هستیم. او (یک بازیگر) حرفه‌ای تمام عیار بود و کار کردن با او مایه خوشحالی ما بود. محبت و دعاهایمان همواره روانه‌ی همسرش؛ استفانی، فرزندان، خانواده و دوستانش خواهد بود. ما فیلم (جان ویک 4) را به یاد و خاطره دوست‌داشتنی او تقدیم می‌کنیم. دلمان بسیار برایش تنگ خواهد شد.

متن بیانیه‌ی مشترک کیانو ریوز و چاد استاهلسکی

فیلم جان ویک 4
  • بانجی و گوریلا گیمز از لنس ردیک فقید یاد کردند

علاوه بر این استودیوی لاینزگیت نیز بیانیه‌ای را ارائه داد که متن آن را می‌توانید در ادامه مطالعه کنید:

دنیای ویک بدون لنس ردیک و عمق بی‌نظیرِ انسانیت و کاریزمایی که او به شخصیت شارون بخشیده بود غیرقابل تصور است. گرچه لنس میراثی پاک‌نشدنی و مجموعه‌ای از آثار فوق‌العاده تاثیرگذار بر جای می‌گذارد، اما ما از او به عنوان دوستی گرامی و فردی مسرور یاد خواهیم کرد. ما متعجب و دلشکسته هستیم و عمیق‌ترین تسلیت‌مان را با خانواده عزیز و طرفدارانش در سراسر جهان در میان می‌گذاریم.

ردیک اخیرا علاوه بر کارنامه‌ی پرملات بازیگری‌اش، در فصل دوم سریال انیمیشنی The Legend of Vox Machina صداپیشگی شخصیت Thordack را بر عهده داشت؛ جایی که او با صدای فوق‌العاده رسا و قدرتمندش به این اژدهای شرور و دهشتناک جان بخشید. با این حال جای خالی او برای همیشه در آثار جدید هنر هفتم حس خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:چگونه هالیوود بازیگرانی را که فیلمشان در گیشه خوب نمی‌فروشد، طرد می‌کند؟گمشده در بیزینس
چگونه هالیوود بازیگرانی را که فیلمشان در گیشه خوب نمی‌فروشد، طرد می‌کند؟


چطوری پی سی گیمینگ رو تمیز کنیم؟

تمیز کردن پی سی گیمینگ

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا