بازی

پوسترهای جدید فیلم Shazam! Fury of the Gods منتشر شد

پوسترهای جدید فیلم Shazam! Fury of the Gods منتشر شد

فیلم «شزم ۲» که تحت عنوان Shazam! Fury of the Gods شناخته می‌شود در کمتر از یک ماه دیگر راهی سینماها می‌شود. حال در این زمان باقی مانده تا اکران این فیلم ابرقهرمانی به کارگردانی دیوید اف. سندبرگ، کمپانی دی‌سی پوسترهای تازه‌ای از آن را به نمایش گذاشته است.

مطلب پیشنهادی:اساتید بروس وین در مسیر تبدیل شدن به بتمن چه کسانی بودند؟راهنمایان راه شوالیه تاریکی
اساتید بروس وین در مسیر تبدیل شدن به بتمن چه کسانی بودند؟

این چهار پوستر به ترتیب شامل شخصیت‌های شزم (زکری لی‌وای)، کالیپسو (لوسی لیو)، هسپرا (هلن میرن) و آنته‌آ (ریچل زگلر) می‌شود. این در حالی است که کالیپسو عصای جادوگری که در قسمت اول قدرت‌های شزم را به بیلی اعطا کرد، در دست دارد. جالب است بدانید در انتهای فیلم قبلی شزم در نهایت آن عصا خرد می‌شود.

شما در ادامه‌ می‌توانید این پوسترها را مشاهده نمایید:

فیلم Shazam داستان نوجوانی به نام بیلی را روایت می‌کند که با گفتن «شزم» از یک نوجوان معمولی به یک ابرقهرمان بسیار قدرتمند تبدیل می‌شود. در ادامه‌ی اتفاقات قسمت قبلی حال در Fury of the Gods «دختران اطلس» که به عنوان خدایان باستانی شناخته می‌شوند بازگشته‌ و مصمم هستند قدرت‌هایی که از پدرشان ربوده شده را پس بگیرند. حال این بار نه بیلی و خانواده‌ی ابرقهرمانش بلکه تمامی جهان در معرض خطر قرار دارند.

قسمت قبلی شزم با نام Shazam! در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و ۳۶۶ میلیون دلار درآمد داشت که با وجود استاندارد فیلم‌های ابرقهرمانی عملکرد متوسطی محسوب می‌شود. با این حال، لی‌وای در نقش شزم توانست سبک متفاوتی را به دنیای فیلم‌های دی‌سی بیاورد.

فیلم Shazam Fury of the Gods در تاریخ ۱۷ مارس (۲۶ اسفند ۱۴۰۱) در سینماها اکران خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:معرفی بتمنی که می‌خندد – وقتی بتمن و جوکر با هم ترکیب می‌شوندبا مهارت‌های شوالیه تاریکی و جهان‌بینی شاهزاده دلقکی جنایت
معرفی بتمنی که می‌خندد – وقتی بتمن و جوکر با هم ترکیب می‌شوند


چرا بازی‌های بزرگ از ایندی‌ها شکست خوردند؟ 

تریلر جدیدی از بازی Resident Evil 4 منتشر شد - lastech
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا