بازی

اسکین‌های کلاسیک بازی Suicide Squad: Kill the Justice League لو رفتند

اسکین‌های کلاسیک بازی Suicide Squad: Kill the Justice League لو رفتند

تصویر لو رفته از Suicide Squad: Kill the Justice League مجموعه‌ای از اسکین‌های کلاسیک کمیک‌ بوکی را نشان می‌دهد که ممکن است بخشی از هدایای پیش‌خرید یا DLC نسخه ویژه باشد.

بامداد جمعه برادران وارنر برای اولین بار نگاهی عمیق به بازی در جریان برنامه State of Play سونی ارائه کردند. در بخشی از آن، پشتیبانی از محتوای سبک لایو سرویس تایید شد، از جمله وجود بتل پس و DLC تزئینی. برای طرفدارانی که کنجکاو هستند لوازم تزئینی در جوخه انتحار چطور خواهد بود، اکنون تصویری به دست آمده است.

در بخشی از دموی روز جمعه، اسکین‌های شخصیت‌های قابل بازی به طور خلاصه نشان داده شدند، مانند اسکین واندروومن برای هارلی و اسکین سوپرمن برای King Shark. این اسکین‌ها احتمالاً از طریق گیم‌پلی باز خواهند شد، اما فروشگاه و بتل پس Suicide Squad به طور کامل نشان داده نشد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Gotham Knightsدر سایه شوالیه تاریکی
بررسی بازی Gotham Knights

تصویر فاش شده توسط کاربر توییتر ElianTmz، تیم فعلی Suicide Squad: Kill the Justice League را در چهار لباس خاص نشان می‌دهد. آن‌ها لباس‌های کلاسیک کمیک بوکی را پوشیدند که ظاهر اولین نسخه اعضای جوخه انتحار را به نمایش می‌گذارد.

Suicide Squad

لباس نمادین هارلی کوئین که متعلق به سریال Batman: The Animated Series است بیشتر از باقی اسکین‌ها به چشم می‌آید. سه لباس دیگر کینگ شارک، ددشات و کاپیتان بومرنگ، احتمالا فقط برای طرفداران کتاب‌های کمیک دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی آشنا خواهد بود.

اما در رابطه با نحوه دسترسی به این لباس‌ها، برخی ادعا می‌کنند اسکین‌ها یک بسته الحاقی هستند که مختص پیش‌خرید بازی است. برخی دیگر گمان می‌کنند که در نسخه‌های دیلاکس بازی گنجانده خواهد شد.

بازی Suicide Squad: Kill The Justice League قرار است در تاریخ ۲۶ می ۲۰۲۳ (۵ خرداد ۱۴۰۲) منتشر شود.

مطلب پیشنهادی:تحلیل روانشناسی شخصیت‌های بتمن و ریدلر – ترس و معمامن معما میگم، تو حلش کن!
تحلیل روانشناسی شخصیت‌های بتمن و ریدلر – ترس و معما


چرا بازی‌های بزرگ از ایندی‌ها شکست خوردند؟ 

تریلر جدیدی از بازی Resident Evil 4 منتشر شد - lastech
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا