رمز ارز

اختلال دوباره در شبکه سولانا! تأثیر آن بر قیمت SOL چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

روز گذشته، ۲۵ فوریه، شبکه سولانا بار دیگر دچار قطعی شد و کاربران برای چند ساعت، قادر به انجام تراکنش نبودند. طبق گزارش‌ها، این مشکل به دلیل یک اختلال در کل شبکه، ناشی از یک به‌روزرسانی بوده که البته برای سولانا، موضوع جدیدی نیست.
آخرین گزارش‌ها در مورد اختلال شبکه سولانا در ۲۴ ساعت گذشته منبع این مشکل را فاش نکرده‌اند، با این حال، مشخص شده که راه‌اندازی مجدد و بازگشت به نسخه قبلی نرم‌افزار (بازگشت از نسخه ۱٫۱۴ به ۱٫۱۳) از جمله راه‌حل‌های مورد استفاده بوده است.
طبق گزارش‌ها، قطعی اخیر سولانا باعث افزایش تسلط اجتماعی (social dominance) آن شده؛ زیرا اخبار مربوط به سرعت منتشر شد. با این حال، به نظر می‌رسد که این اخبار تأثیر چندانی بر حجم معاملات سولانا نداشته‌اند. این احتمالاً بدان دلیل است که حجم سولانا در چند روز گذشته به میزان قابل‌توجهی کاهش یافته بود. تغییر جزئی مشاهده‌شده در حجم در ۲۴ ساعت گذشته نیز می‌تواند نشان‌دهنده واکنش بازار به این حرکت باشد.
در همین حال، قیمت SOL هم روز گذشته حدود ۲٫۶۴ درصد کاهش یافت. در حال حاضر، قیمت این رمزارز در محدوده میانگین متحرک ۵۰ روزه خود قرار دارد که معمولاً به عنوان یک نقطه محوری بالقوه در نظر گرفته می‌شود. با این حال، با توجه به اینکه پولبک هفتگی منعکس‌کننده احساسات نزولی در بازار کلی ارزهای دیجیتال است، ممکن است شاهد یک نزول طولانی‌مدت برای سولانا باشیم.
در مقابل، فعالیت توسعه‌ای سولانا در ۲۴ ساعت گذشته اندکی افزایش یافته که یک نشانه امیدوارکننده است؛ چون نشان می‌دهد که توسعه‌دهندگان در حال کار برای بازیابی شبکه هستند. از طرفی، اگرچه نزول اخیر شبکه ممکن است بر احساسات سرمایه‌گذاران تأثیر بگذارد، اما نباید فراموش کرد که در گذشته بارها شاهد بازگشت SOL بوده‌ایم. در واقع، قطعی شبکه سولانا به قدری رایج شده که سرمایه‌گذاران دیگر مانند قبل، به‌خاطر آن شوکه نمی‌شوند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

منبع

ای‌ام‌بی کریپتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا