بازی

بازی رایگان بعدی اپیک گیمز مشخص شد

بازی رایگان بعدی اپیک گیمز مشخص شد

بازی رایگان بعدی استور اپیک گیمز اعلام شد. طبق اعلام رسمی، بازی Ring of Pain از ۲۵ آگوست (۳ شهریور) تا اول سپتامبر (۱۰ شهریور) به‌صورت رایگان قابل دریافت خواهد بود. همچنین اکنون دو بازی Rumbleverse – Boom Boxer Content Pack و Doom 64 تا ۲۵ آگوست به‌صورت رایگان در دسترس است.

Ring of Pain یک بازی کارتی است که در آن از عناصر سبک روگ‌لایک استفاده شده و همچنین دنیای تاریکی را با خود به همراه دارد. بازیکنان در طول این بازی، در دنیایی تاریک گرفتار خواهند شد و برای نجات خود فقط کارت‌های مختلفی را در اختیار دارند و باید از آن‌ها برای زنده‌ماندن استفاده کنند.

مطلب پیشنهادی:چطور روی گنو/لینوکس بازی کنیم ؟روی توزیع‌های لینوکسی هم می‌توان بازی کرد
چطور روی گنو/لینوکس بازی کنیم ؟

Ring of Pain جایگزین Doom 64 و Boom Boxer Content Pack خواهد شد که هم اکنون تا ۲۵ آگوست برای دانلود رایگان هستند.

اپیک گیمز

Doom 64 ابتدا در سال ۱۹۹۷ منتشر شد، اما به عنوان بخشی از بیست و پنجمین سالگرد ساخت این فرنچایز، در سال ۲۰۲۰ با کمی تغییرات، دوباره منتشر شد. از جمله این تغییرات می‌تواند به مواردی مانند پشتیبانی از نرخ تصویر ۶۰ فریم بر ثانیه و موارد دیگر اشاره کرد.

استور اپیک گیمز سال گذشته ۸۹ بازی را برای کاربران خود رایگان کرد که این میزان نسبت به سال ۲۰۲۰ با ۱۰۳ عنوان رایگان شده، کاهش پیدا کرده. همچنین مجموع بازی‌های رایگان این پلتفرم ۲۱۲۰ دلار اعلام شده است. طبق گزارش اپیک، کاربران بیشتر از ۷۶۵ میلیون بازی رایگان را در سال ۲۰۲۱ دریافت کرده‌اند.

مطلب پیشنهادی:چطور از آیتم‌ بازی‌ها در استیم پول بدست آوریم؟با فروش آیتم، بازی‌های جدید بخرید
چطور از آیتم‌ بازی‌ها در استیم پول بدست آوریم؟


مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا