بازی

فروش جهانی فرانچایز ژوراسیک از مرز ۶ میلیارد دلار عبور کرد

فروش جهانی فرانچایز ژوراسیک از مرز ۶ میلیارد دلار عبور کرد

طبق گزارش رسانه ددلاین، فروش فرانچایز ژوراسیک (Jurassic) متشکل از سه فیلم «پارک ژوراسیک» و سه فیلم دیگر از «دنیای ژوراسیک» حال مرز ۶ میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی را رد کرده است.

مطلب پیشنهادی:معرفی ۱۰ فیلم نوآر برتر تاریخ سینماسفر به دنیای سیاه و سفید دهه ۴۰ و ۵۰ میلادی
معرفی ۱۰ فیلم نوآر برتر تاریخ سینما

جدیدترین فیلم از فرانچایز دنیای ژوراسیک که با نام Jurassic World Dominion شناخته می‌شود در حال حاضر با فروشی قریب به ۱ میلیارد دلار از آخرین فیلم جیمز باند یعنی No Time to Die عبور کرد و به سومین فیلم پرفروش هالیوود در خارج از ایالات متحده طی ۳ سال گذشته بدل گردید. از طرفی اکران فیلم در ژاپن طی ماه گذشته نیز تاثیر زیادی در پیشرفت تجاری آن ایفا و باری دیگر ثابت کرد ژوراسیک و دایناسورها همچنان یکی از پرفروش‌ترین آی‌پی‌های یونیورسال به شمار می‌رود.

فیلم دنیای ژوراسیک

کمپانی یونیورسال تا به اینجای ۲۰۲۲ در باکس آفیس بسیار خوش درخشیده و از مینیون‌ها که مرز ۸۰۰ میلیون دلار را عبور کرده‌‌اند گرفته تا جدیدترین فیلم جوردن پیل که از ۲ اثر قبلی او عملکرد بسیار بهتری داشته و به فروش جهانی ۱۴۸ میلیون دلار دست پیدا کرده، همگی از دستاوردهای تجاری این کمپانی طی سال جاری محسوب می‌شوند.

نسخه‌های دیجیتال و باکیفیت فیلم Jurassic World Dominion در حال حاضر در دسترس هستند. با این حال اگر برای تماشای آن دوبه‌شک هستید پیشنهاد می‌کنیم نقد و بررسی ما از این عنوان را مطالعه کنید.

  • نقد فیلم Jurassic World Dominion | کسل‌کننده و طاقت فرسا

مطلب پیشنهادی:زنان به یاد ماندنی سینمای ایرانزنان سرزمین سینمای من
زنان به یاد ماندنی سینمای ایران


سال گودمن خفن‌تر بود یا هایزنبرگ؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا