بازی

آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی

آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شاید در گذشته طراحی سایت بدون کدنویسی امری محال و غیرقابل‌باور بود. اما اکنون همه چیز فرق کرده است. راه‌اندازی وب سایت بدون نیاز به علم کدنویسی ممکن و مقدور تلقی می‌شود. انجام این کار از آنچه فکر می‌کنید ساده‌تر است. با روشی که در این مقاله به شما پیشنهاد می‌کنیم بسیار آسان، فوری و بدون دردسر قادر به راه‌اندازی وب سایت خود خواهید بود. اگر شما هم قصد دارید وب سایت مخصوص به خود را با هزینه اندک طراحی کنید، تا پایان مقاله همراه ما باشید.

مراحل طراحی سایت بدون کدنویسی

به منظور داشتن سایتی حرفه‌ای باید بتوانید فرآیند ساخت وب سایت را به طور دقیق تکمیل نمایید. دامنه، هاست و قالب برای افراد تازه کار و مبتدی ممکن است موضوعاتی سخت و پیچیده باشند. قطعا قبل از آغاز هر کاری باید با اصطلاحات تخصصی آن آشنا شد و آن‌ها را به طور دقیق یاد گرفت. وب سایت پرتال این قاعده را نقض کرده است. به عبارت بهتر برای طراحی سایت دیگر نیاز به تخصص و جمع‌آوری داده‌های جدید ندارید. برای مثال اگر می‌خواهید سایت فروشگاهی برای فروش محصولات خود داشته باشید، نیازی نیست با انواع هاست آشنا شوید.

 از این پس پیش نیاز خاصی برای ساخت حرفه‌ای ساخت پیش‌روی شما نخواهد بود. شما با چند مرحله ساده قادر هستید وب سایتی حرفه‌ای و پیشرفته داشته باشید. در صورت تمایل می‌توانید همین حالا شروع کنید. کافی است از لینک درج شده استفاده کنید تا به صفحه مربوط هدایت شوید.  www.portal.ir

مراحل ساخت سایت به شرح زیر هستند:

  • ثبت نام در سایت پرتال
  • انتخاب قالب سایت
  • انتخاب دامنه
  • تولید محتوا
آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی - lastech

آموزش ساخت سایت بدون کدنویسی

همان‌طور که اشاره کردیم طراحی سایت حرفه‌ای تنها در چند قدم ساده قابل انجام است. ثبت نام در سایت پرتال با استفاده از ایمیل و شماره تماس به راحتی انجام می‌شود. به سوالاتی که هنگام ثبت نام از شما پرسیده می‌شوند به دقت پاسخ دهید. پرسش‌ها مربوط به درخواست شما برای راه‌اندازی سایت خواهند بود. نوع سایت در این مرحله مشخص می‌شود.

انتخاب از میان قالب‌های آماده، ساده‌ترین مرحله در ساخت سایت است. دیگر نیازی به اتلاف وقت نیست. اگر تجربه طراحی سایت داشته‌اید، قطعا می‌دانید که برای خرید قالب باید وب سایت‌های مختلفی را بررسی کنید. گاهی این وب سایت‌ها انگلیسی زبان هستند. در بسیاری از مراکز فارسی زبان نیز قالب‌های عرضه شده مخصوص محتوای انگلیسی هستند.

 همان طور که می‌بینید خرید قالب صورت معمول و متداول کاری سخت و زمان‌بر است. گاهی با صرف وقت، انرژی و سرمایه نتیجه کار رضایت‌بخش نیست. پرتال این معضل را حل کرده است. انتخاب قالب بسیار ساده‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. در وب سابت پرتال انواع قالب‌های سایت فارسی زبان جمع‌آوری شده‌اند. تنها کاری که باید انجام داد بررسی و انتخاب از میان آن‌ها است. قالب‌های درج شده تنوع و گستردگی زیادی دارند.

انتخاب دامنه و اتصال از طریق این روش بسیار آسان است. این کار تنها در چند مرحله ساده انجام می‌گیرد. لازم به ذکر است که آموزش ویدیویی نحوه طراحی سایت در پرتال درج شده است. اگر در حین ساخت سایت به مشکلی برخورد کردید، می‌توانید از طریق تماس با شماره 02191003383 داخلی 2 آن را رفع کنید. انتخاب نام دامنه کاملا اختیاری است. محدودیت خاصی در این کار وجود ندارد. با این حال نام باید مختص شما باشد. به عبارت دیگر دامنه نباید قبلا توسط شخص دیگری ثبت شده باشد.

آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی - lastech

مزایای ساخت سایت بدون کدنویسی

آموزش ساخت وب سایت حرفه‌ای با سایت‌ساز پرتال مزایای بی‌شماری دارد. به همین علت روز به روز به مخاطبان آن افزوده می‌شود. پرتال مسیر طراحی سایت را به طرز قابل توجهی هموار کرده است. مسیرهای دشوار و پر پیچ و خم دنیای کدنویسی را دور بریزید. هم اکنون می‌توانید به طور مستقیم و با سرعت زیادی وب سایت خود را راه‌اندازی کنید. از مزایای تاسیس سایت بدون استفاده از کدنویسی می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • راه‌اندازی سایت در این روش هزینه را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد.
  • سرعت انجام کار بسیار بالا است.
  • برای داشتن سایت به دانش تخصصی نیازی نیست.
  • انتخاب قالب‌ها کاملا بر اساس سلیقه شخصی انجام می‌شود.
  • قالب‌ها بر اساس نوع وب سایت طراحی شده‌اند.
  • امکان تغییر قالب به طور رایگان وجود دارد.
  • امکان راه‌اندازی هر گونه وب سایتی از طریق این روش مقدور و میسر است.
  • مدیریت سایت‌‌ها بسیار ساده خواهد بود.
  • آموزش‌ کاملا رایگان است و هزینه‌ای ندارد.

کلام آخر

امروزه داشتن وب سایت معتبر برای هر کار و پیشه‌ای امری لازم و ضروری است. مهم نیست چه حرفه و کسب و کاری دارید. یک آرایشگر ساده یا یک پزشک متخصص هر دو برای آشنایی با مخاطبان خود نیازمند به فضایی در اینترنت هستند. تاسیس وب سایت نیاز به دانش تخصصی دارد. قطعا بدون علم کدنویسی این کار امری غیرممکن است. با این حال وب سایت پرتابل با ارائه مسیری روشن و ساده این امر محال را مقدور کرده است. در این مقاله به بررسی روش‌ طراحی سایت بدون کدنویسی پرداختیم. برای شروع کافی است www.portal.ir/website به این لینک مراجعه کنید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا