بازی

با این ماد Elden Ring را ۴ نفره بازی کنید

با این ماد Elden Ring را ۴ نفره بازی کنید

الدن رینگ (Elden Ring) یکی از بهترین عناوین امسال محسوب می‌شود که تمام کردن‌ آن‌ کار بسیار سختی است، اما با یک ماد جدید می‌توانید بازی را در کنار سه نفر دیگر تجربه کنید. 

مطلب پیشنهادی:آیا کامپیوترهای مک برای بازی کردن مناسبند؟چرا کامپیوترهای اپل را در دنیای گیمینگ نمی‌بینیم؟
آیا کامپیوترهای مک برای بازی کردن مناسبند؟

ماد جدید الدن رینگ روی پی‌سی ویژگی کوآپ چهار نفره را به بازی اضافه می‌کند و نسخه بتای آن تا چند روز دیگر در دسترس قرار می‌گیرد. خود Elden Ring از کوآپ سه نفره پشتیبانی می‌کند، اما بازیکنان بیشتر اوقات تنها می‌توانند از آن برای کشتن باس‌ها استفاده کنند. با استفاده از این ماد شما می‌توانید تمام بازی را در کنار دوستان خود تجربه کنید.

در این ماد بازیکنان مهمان حتی پس از کشته شدن میزبان از بازی خارج نمی‌شوند. اگر بتای این ماد به موفقیت دست یابد، بازیکنان روی پی‌سی به شکلی جدید می‌توانند الدن رینگ را تجربه کنند. از طرفی یک محدودیت دیگر نیز از بین می‌رود و همه بازیکنان می‌توانند از اسب استفاده کنند. پیشروی در این ماد برای همه بازیکنان به حساب می‌آید و آیتم‌های لوت شده نیز به همه می‌رسد.

بازی Elden Ring

 بازی Elden Ring هم‌اکنون روی پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی در دسترس قرار دارد. اگر به تجربه بازی‌های بسیار سخت علاقه دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم مطالب «چرا پس از اتمام الدن رینگ باید دارک سولز را بازی کنید؟» را مطالعه کنید.

در اخبار مرتبط، یک بازیکن افسانه‌ای به نام Let Me Solo Her اخیرا موفق شد برای هزارمین بار متوالی سخت‌ترین باس الدن رینگ یعنی مالنیا را شکست دهد.

مطلب پیشنهادی:چگونه پردازنده کامپیوتر را خنک نگه داریم؟جلوگیری از یک خسارت سنگین
چگونه پردازنده کامپیوتر را خنک نگه داریم؟


ویجی‌لاگ پلاس: تایید ساخت دث استرندینگ 2 و بازی‌های پلی استیشن پلاس

تماشای ویدیو از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا