بازی

اولین تریلر از فصل دوم سریال Vikings: Valhalla منتشر شد

اولین تریلر از فصل دوم سریال Vikings: Valhalla منتشر شد

فصل دوم سریال وایکینگ ها: والهالا (Vikings: Valhalla) در دست ساخت قرار دارد و اکنون اولین تریلر از آن پخش شده است. 

Vikings: Valhalla صد سال پس از اتفاقات سریال اصلی جریان دارد و ما در آن شاهد حضور سم کورلت (Sam Corlett) در نقش لیف اریکسون (Leif Eriksson) هستیم. لیف اریکسون یک کاوشگر مشهور در تاریخ واکینگ‌ها محسوب می‌شود که 5 قرن زودتر از کریستف کلمب آمریکا را پیدا کرده بود. 

مطلب پیشنهادی:۱۵ سریال کمدی ایرانی تلویزیون که هرگز فراموش نمی‌شوندبه یاد روزهایی که عناوین سیمای ملی هنوز سرگرم‌کننده بود
۱۵ سریال کمدی ایرانی تلویزیون که هرگز فراموش نمی‌شوند

جب استوارت (Jeb Stuart) با سابقه ساخت Die Hard و The Fugitive، خالق این اسپین آف است. او همچنین به عنوان تهیه کننده اجرایی، نویسنده و شوارنر نیز در ساخت سریال وایکینگ ها: والهالا نقش دارد. استوارت درباره فصل جدید گفته بود که با ماجراجویی‌های حماسی‌تر و بزرگ‌تر از قبل طرف خواهیم بود. تریلر منتشر شده را از اینجا تماشا کنید.

سریال vikings

در Vikings: Valhalla شاهد شخصیت‌های تاریخی دیگری مثل فریدیس اریکسدوتر (Freydis Eriksdotter) با بازی فریدا گوستاوسون، هارالد هاردرادا با بازی لئو سوتر و ویلیام فاتح، شاه نروژ و یکی از نوادگان رولو، خواهیم بود. لورا برلین، بردلی فریگارد، یوهانس هاوکور یوهانسون و دیوید اوکس دیگر بازیگران این اسپین آف هستند.

فصل دوم سریال وایکینگ ها: والهالا (Vikings: Valhalla) در سال ۲۰۲۳ پخش می‌شود ولی اطلاعاتی از زمان پخش فصل سوم منتشر نشده است. 

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت نهم سریال جیران – سرگیجه قاجاریاقیانوسی به عمق یک متر
نگاهی به قسمت نهم سریال جیران – سرگیجه قاجاری


نقد فیلم پینوکیو

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا