بازی

آیا به بازسازی نسخه دوم و سوم بازی Dead Space علاقه دارید؟

آیا به بازسازی نسخه دوم و سوم بازی Dead Space علاقه دارید؟

چند هفته از انتشار ریمیک بازی دد اسپیس (Dead Space) گذشته و به نظر می‌رسد که کمپانی الکترونیک آرتز در حال بررسی ایده بازسازی دو نسخه بعدی آن است. 

بنابر پستی که دیلیون راجرز در توییتر منتشر کرده، الکترونیک آرتز یک نظر سنجی درباره بازسازی نسخه دوم و سوم دد اسپیس به طرفداران ارسال کرده است. به نظر می‌رسد که بیشتر طرفداران از ریمیک Dead Space 2 استقبال خواهند کرد، اما نظرات بازیکنان درباره بازی سوم متفاوت هست. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Dead Spaceاین فضا هنوز زنده است
بررسی بازی Dead Space

طرفداران این سری نمی‌خواهند که EA و EA Motive نسخه سوم را فقط بازسازی کنند، بلکه خواهان تغییرات اساسی در آن هستند. Dead Space 3 از دید خیلی‌ها بدترین نسخه از این مجموعه هست که با بازسازی آن، می‌توان داستان بازی را بهبود بخشید. از طرف دیگر این توسعه دهنده می‌تواند به جای بازسازی نسخه‌های قدیمی، روی دد اسپیس ۴ نیز کار کند.

بازی Dead Space 

بدون شک اگر ریمیک نسخه اول فروش خوبی را در بازار تجربه کند، الکترونیک آرتز اجازه بازسازی دنباله‌های آن را نیز خواهد داد. ریمیک Dead Space کمتر از The Callisto Protocol در زمان عرضه فروش داشته، ولی برای پلتفرم‌های کمتری نیز منتشر شده است. از طرف دیگر این عنوان توانسته طی دو روز به دومین بازی پرفروش ماه ژانویه در آمریکا تبدیل شود.

ریمیک بازی ترسناک علمی-تخیلی Dead Space هم‌اکنون روی پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی در دسترس قرار دارد. اگر به تجربه این عنوان علاقه دارید، می‌توانید بررسی lastech از بازی را مطالعه کنید.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Need for Speed Unboundبازگشت پادشاه مسابقات خیابانی
بررسی بازی Need for Speed Unbound


چرا بازی‌های بزرگ از ایندی‌ها شکست خوردند؟ 

آيا به بازسازی نسخه دوم و سوم بازی Dead Space علاقه دارید؟ - lastech
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا