بازی

نسخه پی‌سی Gran Turismo 7 در دست ساخت نیست

نسخه پی‌سی Gran Turismo 7 در دست ساخت نیست

کازونوری یامائوچی رئیس استودیو پولیفونی دیجیتال (Polyphony Digital) اعلام کرد که نسخه پی‌سی بازی Gran Turismo 7 در دست توسعه نیست.

این خبر در حالی منتشر شده که اخیرا گفته شده بود که Polyphony Digital در حال بررسی این موضوع است که بازی مسابقه‌ای خود را در دسترس کاربران پی‌سی قرار دهد. نشریه Dengeki Online با اشاره به این گزارش در یک مصاحبه جدید، از یامائوچی پرسید که آیا او تایید کرده که پولیفونی دیجیتال در حال تحقیق و توسعه نسخه پی‌سی گرن توریسمو ۷ است یا خیر.

او در پاسخ به این سوال گفت:

چنین چیزی درست نیست. در مورد نسخه پی‌سی من پاسخ دادم که اینطور نیست که تمام احتمالات را در نظر گرفته باشم. این بدان معناست که امکان ساخت این نسخه صفر نیست، اما اگر به سادگی از من بپرسید که آیا کار مشخصی در حال انجام است؟ باید بگویم که من هیچ کار انجام نمی‌دهم، چیزی برای صحبت کردن وجود ندارد.

گرن توریسمو ۷

یامائوچی همچنین در وبلاگ پلی استیشن به مناسبت ۲۵ سالگی این فرنچایز گفت که فروش سری بازی Gran Turismo تا ۱۶ نوامبر ۲۰۲۲ از مرز ۹۰ میلیون نسخه گذشته است. او در این پست نوشت:

و این نتیجه‌ای است که ما به تنهایی نمی‌توانستیم کسب کنیم. پشت این رقم نود میلیونی کلی از افراد رسانه‌ای قرار دارند که شگفتی گرن توریسمو را به مخاطبان منتقل کردند. کلی از افراد پلی استیشن قرار دارند که بازی‌ها را برایمان به فروش رساندند و همچنین کلی از خرده‌فروشان که با مخاطبان ارتباط مستقیم داشتند.

من از صمیم قلب از تمام این افراد به‌خاطر حمایتشان تشکر می‌کنم.

در اخبار مرتبط می‌دانیم یک فیلم سینمایی بر اساس گرن توریسمو در دست تولید است که اورلاندو بلوم (ستاره ارباب حلقه‌ها) و دیوید هاربر در آن حضور پیدا خواهند کرد. این فیلم برای ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی شده است.


بررسی ویدئویی استیم دک

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا