بازی

NetEase یکی از توسعه‌دهندگان Halo و Minecraft را خریداری کرد

NetEase یکی از توسعه‌دهندگان Halo و Minecraft را خریداری کرد

NetEase Games استودیوی کانادایی SkyBox Labs را در قراردادی که مبلغ آن مشخص نشده، خریداری کرده است.

SkyBox Labs که سال ۲۰۱۱ تاسیس شد، تاکنون دو بازی ساخته است: TASTEE: Lethal Tactics که سال ۲۰۱۶ منتشر شد و Stela محصول سال ۲۰۱۹. همچنین این استودیو توسعه‌دهنده بسیاری از بازی‌های شناخته شده و مشهور از ناشرانی مانند ایکس باکس و الکترونیک آرتز بوده است.

مطلب پیشنهادی:۱۰ مورد از عجیب‌ترین حذفیات بازی‌های ویدیوییسطل زباله‌ای که هیچ‌گاه بازیافت نشد!
۱۰ مورد از عجیب‌ترین حذفیات بازی‌های ویدیویی

این استودیو در حال حاضر روی بازی‌های Halo Infinite، عناوین Minecraft و Fallout 76 کار می‌کند. همچنین در گذشته به ساخت عناوین دیگری از Halo و Minecraft، به علاوه چندین بازی در سری Age of Empires مایکروسافت و Project Spark کمک کرده است.

طبق اعلامیه منتشر شده، SkyBox با وجود این خرید به طور مستقل فعالیت خواهد کرد. این شرکت به همکاری نزدیک با شرکای فعلی خود برای توسعه مشترک بازی در فضای پی‌سی و کنسول ادامه خواهد داد و در آینده نیز بازی‌های جدیدی معرفی خواهد کرد.

SkyBox آخرین مورد از خریدها استودیوها توسط غول فناوری و بازی چینی NetEase در سال‌های اخیر محسوب می‌شود. خریدهای قبلی این شرکت شامل Grasshopper Manufacture توسعه‌دهنده بازی No More Heroes و Quantic Dream، استودیو مستقر در پاریس مسئول ساخت بازی‌های Heavy Rain، Detroit: Become Human و Beyond: Two Souls می‌شود.

توشیهیرو ناگوشی، خالق یاکوزا نیز سال گذشته به این شرکت ملحق شد تا Nagoshi Studio را تاسیس کند، یک شرکت زیرمجموعه کاملا تحت مالکیت NetEase Games که روی عناوین رده بالا برای کنسول‌ها تمرکز دارد.


چرا باید نابغه‌ای به اسم هیدئو کوجیما را بشناسیم؟

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا