بازی

جزئیات جدیدی از بازی Silent Hill: The Short Message لیک شد

جزئیات جدیدی از بازی Silent Hill: The Short Message لیک شد

خلاصه داستان و آرت‌ورک کلیدی Silent Hill: The Short Message توسط هیئت رتبه‌بندی تایوانی که اوایل امروز به آن درجه بندی سنی داده بود، فاش شد.

قبل از اینکه کونامی در اکتبر امسال از برنامه‌های خود برای سایلنت هیل پرده‌برداری کند، امتیازی برای عنوانی به نام Silent Hill: The Short Message مشاهده شد که گمان می‌رفت نسخه نمایشی کوتاهی در سبک PT برای بازی آینده این سری باشد. اگرچه پیش‌بینی می‌شد این عنوان در شوکیس سازنده معرفی شود، اما خبری از آن نبود و باعث شد طرفداران فکر کنند که کنسل شده است.

مطلب پیشنهادی:معرفی بتمنی که می‌خندد – وقتی بتمن و جوکر با هم ترکیب می‌شوندبا مهارت‌های شوالیه تاریکی و جهان‌بینی شاهزاده دلقکی جنایت
معرفی بتمنی که می‌خندد – وقتی بتمن و جوکر با هم ترکیب می‌شوند

اوایل امروز ثابت شد که ساخت بازی ادامه دارد چرا که درجه‌بندی سنی بازی در هیئت رتبه بندی تایوانی ظاهر شد و نشان داد که این بازی برای PS5 عرضه می‌شود. این هیئت اکنون خلاصه داستان و اثری از آرت‌ورک کلیدی بازی را آپلود کرده که تأیید می‌کند که مربوط به پروژه ساکورا است، عنوانی که در اوایل سال ۲۰۲۲ فاش شد و گفته می‌شد در بریتانیا اتفاق می‌افتد.

خلاصه داستان توسط AestheticGamer که قبلاً چندین مورد اطلاعات فاش شده از Silent Hill را گزارش داده بود، در توییتر به اشتراک گذاشته شد. آرت‌ورک محیطی را نشان می‌دهد که به طور قابل توجهی شبیه به جزئیات پروژه ساکورا است، از جمله نوشته‌های روی دیوار که شبیه کاغذ یادداشت چسب دار است. این اطلاعات همچنین نشان می‌دهد که کونامی خود در حال توسعه بازی است، نه اینکه آن را به یک استودیو دیگر سپرده باشد.

در توضیحات داستان بازی آمده است:

آنیتا برای ملاقات با دوستش مایا به یک آپارتمان متروکه می‌رود، اما از خواب بیدار می‌شود و خود را در آن گرفتار پیدا می‌کند. او باید از ترس‌های خود و هیولاهایی که در راهروها کمین کرده‌اند فرار کند و حقیقت را در پس رویدادهایی که در آن‌ها گرفتار شده، کشف کند. در همین حال باید سعی کند قبل از اینکه ضربه روحی وارد شده اراده او را برای زنده ماندن از بین ببرد، از آنجا فرار کند.

مطلب پیشنهادی:شخصیت Wednesday Addams چگونه به یکی از تاثیرگذار‌ترین نمادهای گوتیک تبدیل شد؟شخصیتی که طی سال‌ها به محبوبیت کامل رسیده است
شخصیت Wednesday Addams چگونه به یکی از تاثیرگذار‌ترین نمادهای گوتیک تبدیل شد؟


چرا الی در لست آف آس به کوردیسپس مصونیت ندارد؟!

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا