بازی

بازی Arc Raiders تا سال ۲۰۲۳ تاخیر خورد

بازی Arc Raiders تا سال ۲۰۲۳ تاخیر خورد

بازی Arc Raiders از سازنده سابق بتلفیلد که یک عنوان شوتر co-op با حضور ربات‌ها است و اولین بار در مراسم گیم اواردز ۲۰۲۱ معرفی شده بود، تا سال ۲۰۲۳ تاخیر خورد.

بازی ابتدا قرار بود سال ۲۰۲۲ عرضه شود، اما پس از The Game Awards 2021 و معرفی بازی، تاکنون هیچ جزئیات دیگری درباره آن منتشر نشده است. با این حال، اکنون حساب رسمی بازی در توییتر با انتشار بیانیه‌ای، از عرضه Arc Raiders در سال ۲۰۲۳ خبر داده است.

مطلب پیشنهادی:تیم lastech: بازی‌هایی که خاطراتمون رو از یه فرنچایز خراب کردناز درایور 3 تا اساسینز کرید آدیسی
تیم lastech: بازی‌هایی که خاطراتمون رو از یه فرنچایز خراب کردن

Embark Studios به عنوان توسعه‌دهنده بازی در این بیانیه توضیح داده که Arc Raiders یک بازی جاه‌طلبانه‌ است و از این زمان اضافی برای گسترش تجربه آن استفاده خواهند کرد تا از حداکثر پتانسیل خود برای ارائه بهترین تجربه ممکن استفاده کنند.

بازی Arc Raiders

Arc Raiders یک عنوان رایگان خواهد بود و اولین تریلر آن بسیار جذاب به نظر می‌رسید. احتمالا تا پایان سال نیز ویدیو گیم پلی بازی Arc Raiders منتشر خواهد شد تا زمان انتشار دقیق آن نیز مشخص شود.

استودیو بازی‌سازی مستقر در سوئد Embark Studios توسط پاتریک سودرلاند، رئیس سابق الکترونیک آرتز تاسیس شده مالک آن شرکت Nexon است. سودرلاند پیش از این مدیرعامل سابق DICE استودیو سازنده سری بتلفیلد بود. او سپس وارد موقعیت‌های شغلی مختلف در شرکت EA شد که از جمله آنها می‌توان به مدیر ارشد طراحی و معاون اجرایی استودیوهای جهانی EA اشاره کرد که در نهایت در اکتبر ۲۰۱۸ تصمیم گرفت از این شرکت جدا شود.

مطلب پیشنهادی:از بهترین بازی سال تا یه راه درآمدزایی دلاری برای گیمرها + بازی‌های رایگان و کامنت‌های شماو البته بدترین بازی سال!
از بهترین بازی سال تا یه راه درآمدزایی دلاری برای گیمرها + بازی‌های رایگان و کامنت‌های شما


میم ریویو #7 رفتیم سراغ فن آرت های شما

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا