بازی

نینتندو در رویداد E3 2023 شرکت نخواهد کرد

نینتندو در رویداد E3 2023 شرکت نخواهد کرد

برخی از بزرگ‌ترین کمپانی‌‌های فعال در صنعت بازی قصد شرکت در رویداد E3 2023 را ندارند و اکنون نام نینتندو را نیز باید به این لیست اضافه کنیم. 

با انتشار این بیانیه از سوی نینتندو، هر سه شرکت بزرگ و اصلی این صنعت در یکی از بزرگ‌ترین گرده‌همایی ویدئو گیمی سال شرکت نمی‌کنند. باید اشاره کنیم که مایکروسافت و سونی نیز از قبل اعلام کرده بودند که رویداد E3 2023 حضور نخواهند داشت. Nintendo در بیانیه خود اشاره کرد که E3 در برنامه‌های آن‌ها برای سال میلادی جاری جایی نداشت. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Bayonetta 3یکی از بهترین بازی‌های اکشن تاریخ!
بررسی بازی Bayonetta 3

این شرکت با این وجود اشاره کرد که به حمایت از سازمان ESA و رویداد E3 در سال‌های آینده ادامه خواهد داد. منابع مختلف اعلام کردند که Nintendo به این علت که به اندازه کافی بازی‌ برای نمایش ندارد، این تصمیم را اتخاذ کرده است. اکنون این سوال به وجود آمده: حالا که خبری از مایکروسافت و دو غول ژاپنی نیست، آیا اصلا این مراسم برگزار می‌شود؟

عدم حضور نینتندو رویداد E3 2023

ReedPop، سازمان دهنده E3، چندی پیش در مصاحبه با سایت Verge اعلام کرده بود که بدون شک E3 2023 به صورت حضوری برگزار خواهد شد. کمپانی فرانسوی یوبیسافت نیز از قبل قول داده بود که برای این مراسم به لس آنجلس خواهد آمد. همچنین به نظر می‌رسد که کونامی‌ نیز برنامه‌های بسیار بزرگی برای این مراسم دارد.

E3 2023 از تاریخ ۱۳ تا ۱۶ ژوئن (۲۳ تا ۲۶ خرداد) برگزار خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Splatoon 3بازگشت دنیای رنگارنگ نینتندو
بررسی بازی Splatoon 3


چرا بازی‌های بزرگ از ایندی‌ها شکست خوردند؟ 

نینتندو در رویداد E3 2023 شرکت نخواهد کرد - lastech
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا