بازی

شایعه: بازی Call of Duty 2023 دنباله‌ی مدرن وارفر ۲ خواهد بود

شایعه: بازی Call of Duty 2023 دنباله‌ی مدرن وارفر ۲ خواهد بود

حدود یک سال پیش، گزارش‌ها ادعا کردند که Call of Duty چرخه انتشار سالانه خود را در سال ۲۰۲۳ می‌شکند و به‌جای نسخه جدید، یک اکسپنشن برای Modern Warfare 2 منتشر خواهد کرد.

پس از آن زمان مشخص شد اکتیویژن چنین چیزی برنامه ریزی نکرده است. این شرکت تایید کرد که سال آینده یک بازی پریمیوم کال آو دیوتی را منتشر خواهد کرد، در حالی که گزارش‌های جدیدتر ادعا می‌کنند که عنوان توسعه‌یافته توسط استودیو Sledgehammer Games در آبان ماه منتشر خواهد شد.

اکنون گزارش جدیدی که توسط خبرنگار بلومبرگ، جیسون شرایر، منتشر شده، به طور کامل بیان شده چه انتظاراتی از بازی امسال داشته باشیم، در حالی که بسیاری از جزئیات اخیر لیک شده را نیز تایید کرد.

مطلب پیشنهادی:بهترین اسنایپر رایفل های وارزون ۲فقط یک گلوله!
بهترین اسنایپر رایفل های وارزون ۲

طبق گفته شرایر، این بازی ادامه‌ی مدرن وارفر ۲ خواهد بود، اگرچه بعید به نظر می‌رسد که Modern Warfare 3 نامیده شود. ظاهراً نقشه‌های چندنفره جدید و کمپین تک‌نفره به همراه خواهد داشت که داستان بازی سال گذشته را دنبال می‌کند. استودیو اینفینیتی وارد بر پروژه نظارت می‌کند و Treyarch پشتیبانی ساخت را ارائه می‌دهد.

در ادامه گزارش آمده که این نسخه کار خود را به عنوان یک اکسپنشن برای Modern Warfare 2 آغاز کرد و برخی از مدیران اکتیویژن می‌ترسیدند که خستگی ناشی از انتشار سالانه کال آو دیوتی تا حدودی مقصر عملکرد ناامیدکننده انتقادی و تجاری ونگارد در سال ۲۰۲۱ بود. با این حال، پس از موفقیت بازی مدرن وارفر ۲، این شرکت تصمیم گرفت تا نسخه توسعه یافته توسط Sledgehammer را به یک قسمت جدید کامل تبدیل کند.

Call of Duty‌

همچنین ظاهراً این بازی نقشه‌ها و حالت‌های Modern Warfare 2 را خواهد داشت – یا به هر حال این برنامه فعلی است. طبق گزارش، برنامه‌ها هنوز به طور کامل قطعی نشده‌اند و ممکن است از هم‌اکنون تا انتشار بازی، به‌ طور داخلی تغییر کنند.

جالب اینجاست که بلومبرگ بیان می‌کند اکتیویژن در یک مقطع، برنامه‌هایی را برای اتخاذ یک مدل جدید برای سری Call of Duty مورد بحث قرار داده بود که هر دو سال یک بار، بازی جدید منتشر کند، به طور متناوب بین سری بازی‌های Modern Warfare و Black Ops.

با این حال، با توجه به اینکه این شرکت در حال حاضر در مرحله تصاحب توسط مایکروسافت قرار دراد (اگر نهادهای نظارتی اجازه دهند)، به نظر می‌رسد که این برنامه‌ها به آینده موکول شده‌اند.

مطلب پیشنهادی:۱۰+۱ نکته برای این که در حالت DMZ وارزون ۲ بیشتر زنده بمانید!رعایت نکنی، میمیری!
۱۰+۱ نکته برای این که در حالت DMZ وارزون ۲ بیشتر زنده بمانید!


چرا بازی‌های بزرگ از ایندی‌ها شکست خوردند؟ 

تریلر جدیدی از بازی Resident Evil 4 منتشر شد - lastech
v,dبرای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا