بازی

شایعه: شوکیس آینده پلی استیشن، فاز دوم PS5 را شروع خواهد کرد

شایعه: شوکیس آینده پلی استیشن، فاز دوم PS5 را شروع خواهد کرد

در اوایل ماه فوریه، جف گراب، خبرنگار صنعت بازی، ادعا کرد که سونی در همین ماه یک رویداد State of Play و در حوالی زمان E3 نیز شوکیس پلی استیشن برگزار خواهد کرد و ظاهراً بزرگ‌ترین اعلامیه‌ها و اخبارهای این شرکت برای مورد دوم برنامه‌ریزی شده است.

از آن زمان تاکنون، برنامه State of Play برگزار شد که بیشتر حول بازی‌های واقعیت مجازی سونی برای دستگاه PS VR2 می‌گذشت و یک نمایش نسبتا طولانی از Suicide Squad داشت. اما حالا طرفداران دقیقاً چه انتظاری باید از شوکیس عظیم سونی در آینده داشته باشند؟

جف گراب اخیراً در خلال پادکست Game Mess Decides در مورد همین موضوع صحبت کرده و ادعا کرد که شوکیس بعدی پلی استیشن یک رویداد «عظیم» خواهد بود و سونی از آن برای «شروع فاز دوم PS5» استفاده خواهد کرد. چرا که تعداد زیادی از عناوین انحصاری شرکت و اخبارهای مهم برای این نمایش برنامه‌ریزی شده است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Last of Us Part 1 Remakeطلای جلاخورده
بررسی بازی The Last of Us Part 1 Remake

جالب اینجاست که طبق گفته گراب، این شوکیس در ابتدا قرار بود پاییز ۲۰۲۲ اتفاق بیفتد، اما به دلیل اینکه «سازندگان آماده نبودند» به تعویق افتاد. اکنون رویداد بزرگ کمی قبل از E3 برگزار خواهد شد، اگرچه به نظر نمی‌رسد هنوز تاریخ دقیقی مشخص شده باشد (که منطقی است، مخصوصا از آنجا که هنوز ماه فوریه به پایان نرسیده است).

پلی استیشن

باید دید که دقیقاً برنامه‌های سونی برای این رویداد چه خواهد بود. در حال حاضر، این شرکت دو بازی مهم انحصاری دارد که به طور رسمی معرفی شده‌اند و هر دو از ساخته‌های جدید استودیو اینسامنیاک هستند.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 قرار است پاییز سال ۲۰۲۳ منتشر شود و Marvel’s Wolverine نیز ظاهراً قرار است پاییز ۲۰۲۴ عرضه شود. در همین حال، استودیو ناتی داگ نیز در حال کار بر روی یک بازی چند نفره مستقل از سری The Last of Us است که قرار است جزئیات جدیدی از آن در طول همین سال میلادی منتشر شود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Call of Duty Warzone 2جذاب روی کاغذ، زجرآور در اجرا
بررسی بازی Call of Duty Warzone 2


چرا بازی‌های بزرگ از ایندی‌ها شکست خوردند؟ 

تریلر جدیدی از بازی Resident Evil 4 منتشر شد - lastech
v,dبرای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا