رمز ارز

بازی مشترک شیبا اینو و پلی استیشن در راه است؟!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

برند تجاری محبوب بازی‌های ویدیویی پلی استیشن، اخیراً پس از نام بردن از شیبا اینو در توییتی، مورد توجه جامعه ارز دیجیتال شیبا (SHIB) قرار گرفته است. این شرکت پس از به اشتراک گذاشتن تیزر یک بازی با عنوان Humanity، از گیمرها خواست تا به عنوان یک شیبا اینو بازی کرده و جمعیت را راهنمایی کنند.
پلی استیشن همچنین ویژگی‌های دیگر این بازی را، از جمله اینکه Humanity به گیمرها اجازه می‌دهد تا مراحل سفارشی بسازند، به اشتراک گذاشت. این شرکت قول داده که جزئیات بیشتری از بازی را در دموهای بعدی به منتظر کند.
نکته جالب توجه اینجاست که اشاره به شیبا اینو در توییت پلی استیشن، اعضای SHIBArmy را هیجان‌زده کرده و علاقه‌مندان به شیبا در حال تگ کردن اعضای تاثیرگذار صنعت ارزهای دیجیتال و سایر تأثیرگذاران برتر شیبا، از جمله Lucie در توییتر هستند. برخی از علاقه‌مندان به SHIB بر این باورند که موضوع این بازی، مرتبط با رمزارزها است.
با این حال، به نظر می‌رسد که اشاره پلی استیشن به شیبا اینو به دلیل طراحی بازی بوده و قابل ذکر است که بازیکنان نقش یک سگ شیبا اینو را بر عهده خواهند گرفت که وظیفه هدایت جمعیت را در آزمایش‌های مختلف و باز کردن قفل قدرت‌های جدید دارد.
در این میان اما، برخی از علاقه‌مندان به شیبا اینو هنوز مفهوم بازی را درک نکرده‌اند و امیدوارند که جزئیات بیشتری را از اعضای تیم SHIB دریافت کنند.
اگرچه بازی آینده Humanity مستقیما با شیبا اینو ارتباطی ندارد، اما دارندگان SHIB همچنان می‌توانند به لطف BitPay از این توکن برای خرید گیفت کارت‌های پلی استیشن استفاده کنند.
طبق گفته BitPay، گیمرها باید اپلیکیشن BitPay را دانلود کرده و از قسمت گیفت کارت، پلی استیشن را انتخاب کنند و مبلغ مورد نظر برای خرید را انتخاب و آن را با SHIB پرداخت نمایند.

منبع

کریپتو بیسیک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا