شبكه اجتماعی

به‌جای اسکرین‌شات گرفتن از توییت‌ها، به اشتراگ بگذارید

کاربران در هنگام اسکرین‌شات گرفتن از یک توییت، انواع مختلفی از صفحه‌های پاپ‌آپ را مشاهده می‌کنند. بعضی از کاربران، دکمه کپی لینک و بعضی دیگر، دکمه اشتراک‌گذاری توییت و بعضی هم دیالوگی را مشاهده می‌کنند که شامل هر دو گزینه است.

به گزارش lastech از ایسنا، بعضی از کارکنان وب سایت فناوری تِک کرانچ در هنگام گرفتن اسکرین‌شات از یک توییت، صفحه پاپ‌آپ را در نسخه iOS توییتر مشاهده کرده‌اند. این اقدام ممکن است یکی از تست‌های توییتر برای ترغیب کاربران به استفاده مستقیم‌تر از این پلتفرم باشد. هنگامی که افراد از طریق اسکرین‌شات، از توییت‌ها استفاده می‌کنند، با هیچ بخشی از این سایت تعامل نمی‌کنند. بنابراین کاربرانی نیستند که امکان درآمدزایی از آنها وجود داشته باشد و این شبکه اجتماعی، نمی‌تواند به آنها تبلیغات نمایش دهد یا از آنها بخواهد عضو این سرویس شوند.

توییتر در اوت، آزمایشی را آغاز کرد که به بعضی از کاربران اجازه می‌داد بدون ایجاد حساب، از توییتر استفاده کنند. در این آزمایش، کاربران می توانستند ۵۰ حساب را دنبال کرده و به توییت‌ها پاسخ دهند اما نمی توانستند از قابلیتهایی مانند ری‌توییت یا لایک کردن (پسند پیامها) استفاده کنند.

توییتر در نتایج مالی سه ماهه دوم که در ژوییه منتشر شد، اعلام کرد شمار کاربران روزانه فعال قابل درآمدزایی از آنها، بر مبنای سالانه ۱۶.۶ درصد رشد کرده و به ۲۳۷.۸ میلیون نفر رسیده است. این شرکت در تلاش برای امتحان راه‌های مختلف برای افزایش شمار کاربران فعالش است و از افراد می‌خواهد به جای گرفتن اسکرین‌شات، توییت‌ها را به اشتراک بگذارند.

بر اساس گزارش وب سایت تِک کرانچ، واتس‌اپ اخیرا ابزار جلوگیری از گرفتن اسکرین‌شات را برای پیامهای که پس از مشاهده، ناپدید می شوند، معرفی کرده است اما این کاربران همچنان می‌توانند از مکالمات معمولی اسکرین‌شات بگیرند.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا