بازی

Halloween Ends در رتبه نخست باکس آفیس آخر هفته قرار گرفت

Halloween Ends در رتبه نخست باکس آفیس آخر هفته قرار گرفت

با این وجود که فیلم Halloween Ends از کمپانی یونیورسال کمتر از حد انتظارات عمل کرده است، اما در حال حاضر شرایط مناسبی دارد.

گفتنی است که این فیلم در شنبه‌ای که گذشت، از فروش ۲۰.۲ میلیون دلاری به ۱۳ میلیون دلار نزول پیدا کرد (همچنین در مراسم پیشنمایش پنج‌شنبه نیز ۵.۴ میلیون دلار فروش کرده بود). با این که آمار و ارقام قدرتمندی را شاهد هستیم، اما انتظار می‌رفت تا این فیلم بین ۵۰ الی ۵۵ میلیون نسخه در آخر هفته اکران خود به فروش برساند.

مطلب پیشنهادی:۳۵ فیلم معمایی که شم کارآگاهیتان را فعال می‌کنندبهترین اسرار قتل در تمام دوران
۳۵ فیلم معمایی که شم کارآگاهیتان را فعال می‌کنند

تصور می‌شود که سه عامل در فروش این فیلم تاثیرگذار باشد. اول، انتشار همزمان روی سرویس استریم Peacock، دوم امتیاز پایین C+ از CinemaScore و درنهایت عملکرد عالی فیلم ترسناک Smile.

برای مقایسه، نسخه اول ریبوت این تریلوژی ترسناک که توسط دیوید گوردون گرین در سال ۲۰۱۸ ساخته شده بود، با فروش ۷۶.۲ میلیونی شروع کرد و در نهایت به ۲۵۵ میلیون دلار فروش جهانی دست یافت. نسخه دوم یعنی Halloween Kills هم در هفته اول ۴۹ میلیون و به طور جهانی ۱۳۱ میلیون دلار فروخت. این فیلم هم همزمان روی سرویس استریم پیکاک منتشر شد و انتقادات زیادی به آن وارد شده بود.

گرچه فروش ۴۱ میلیون دلاری برای فیلمی که با بودجه ۳۳ میلیون دلاری ساخته شده یک برد به حساب می‌آید اما Halloween Ends به عنوان آخرین فیلم در این سه‌گانه، فاکتورهای زیادی را برای موفقیت به همراه داشت که به نظر می‌رسد بیشتر این موقعیت‌ها را از دست داده باشد.

Halloween ends

در رتبه دوم و پس از پشت سر گذاشتن دو آخر هفته در صدر لیست، فیلم Smile با کاهش سی و پنج درصدی در سومین آخر هفته خود مواجه می‌شود و به فروش ۱۲ میلیون دلاری دست یافته که این موضوع حاکی از عملکرد قدرتمند آن است. «لبخند» به فروش خارق العاده ۷۱ میلیون دلاری دست یافته که با توجه به بودجه ۱۷ میلیون دلاری آن، رقمی خیره کننده به نظر می‌رسد.

فیلم Lyle, Lyle, Crocodile هم با فروش ۷.۴ میلیون دلاری در هفته دوم اکران به فروش داخلی بیش از ۲۲ میلیون دلار رسید و در رتبه سوم باکس آفیس قرار گرفت. این فیلم هنوز برای عبور از بودجه ۵۰ میلیون دلاری خود زمان دارد.

همچنین درام تاریخی The Woman King از Gina Prince-Bythewood هم از مرز ۶۰ میلیون دلار فروش داخلی عبور کرد و فیلم آمستردام (Amsterdam) به کارگردانی دیوید او راسل با وجود بودجه بزرگ و بازیگران مطرح، در دومین آخر هفته اکران خود تنها به ۲.۹ میلیون فروش دست یافت که به راحتی آن را به بزرگترین شکست سال تبدیل کرده است.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های خون آشامی که باید تماشا کنیدبراساس نمرات راتن تومیتوز
بهترین فیلم های خون آشامی که باید تماشا کنید


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا