بازی

اورلاندو بلوم ستاره دزدان دریایی کارائیب و ارباب حلقه‌ها به فیلم Gran Turismo پیوست

اورلاندو بلوم ستاره دزدان دریایی کارائیب و ارباب حلقه‌ها به فیلم Gran Turismo پیوست

در حالی که همین دو روز پیش دیوید هاربر به عنوان نخستین بازیگر فیلم سینمایی Gran Turismo (گرن توریسمو) معرفی شد، اکنون ستاره مطرح فیلم‌های «دزدان دریایی کارائیب»، «ارباب حلقه‌ها» و «قلمرو بهشت» یعنی اورلاندو بلوم به فیلم اقتباسی جدید سونی پیوسته است.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم زیر‌ژانر بقا که باید قبل از رفتن به فضای وحشی طبیعت تماشا کنیدطبیعت کشنده سیاره ما
۱۰ فیلم زیر‌ژانر بقا که باید قبل از رفتن به فضای وحشی طبیعت تماشا کنید

این گزارش نخستین بار توسط هالیوود ریپورتر منتشر شد و طبق آن، بلوم در نقش یک «مدیر بازاریابی تشنه که در حوزه مسابقات رانندگی فعالیت دارد و شاید به هنر آن نیز اعتقاد داشته باشد» ظاهر خواهد شد. این توضیح گنگ قطعا چیز زیادی در اختیارمان قرار نمی‌دهد اما حداقل یک تصویر کلی از نقش آینده بلوم در فیلم گرن توریسمو داریم.

اورلاندو بلوم فیلم Gran Turismo

همان‌طور که احتمالا در جریان هستید، داستان فیلم درباره یک نوجوان است که علاقه وافری به بازی‌های Gran Turismo دارد و سپس با تبدیل شدن به یک رانندگی مسابقات واقعی، رویای خود را به حقیقت تبدیل می‌کند. نقش این شخصیت اصلی توسط آرچی مدکوی، بازیگر آثاری چون See، Midsommar و Voyagers ایفا می‌شود.

بد نیست بدانید Gran Turismo تنها آی‌پی پلی استیشن نیست که مورد اقتباس قرار می‌گیرد؛ ما پیش از این فیلم آنچارتد با بازی تام هالند را داشته‌ایم و سریال The Last of Us از HBO‌ نیز اخیرا روند فیلمبرداری خود را پشت سر گذاشت. همچنین می‌دانیم سریال‌های God of War، هورایزن و Twisted Metal در دست ساخت قرار دارند.

فیلم اقتباسی Gran Turismo قرار است در تاریخ ۱۱ آگوست ۲۰۲۳ (۲۰ مرداد ۱۴۰۲) در سینماها اکران شود و طبق ادعای رسانه‌ها، فیلمبرداری آن به کارگردانی نیل بلومکمپ از هفته آینده آغاز خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ انیمه نوستالژیک که همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اندآثار به یادماندنی که تمام‌شدنی نیستند
۱۰ انیمه نوستالژیک که همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اند


تماشا کنید: وقتی شخصیت‌های محبوبمون ترسناک میشن

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا