بازی

سریال Welcome to Derry پیش درآمد فیلم IT از اچ‌بی‌او پخش خواهد شد

سریال Welcome to Derry پیش درآمد فیلم IT از اچ‌بی‌او پخش خواهد شد

طبق اخبار و گزارشات اخیر، HBO Max میزبان سریال Welcome to Derry خواهد بود. این سریال تلویزیونی که پیش‌‌درآمد فیلم ترسناک It «آن» به شمار می‌‎رود قرار است توسط اندی موسکیتی (کارگردان)، باربارا موسکیتی و جیسون فوکس که از سازندگان فیلم‌های It و It: Chapter Two هستند، ساخته شود.

در حال حاضر جزئیات قابل توجه دیگری (به جز اینکه این مجموعه‌ی جدید قرار است تا دنیای ترسناک فیلم‌ها را گسترش دهد) در رابطه با این عنوان منتشر نشده است. لازم به ذکر است فیلمنامه‌ی قسمت اول سریال Welcome to Derry توسط فوکس نوشته شده و اندی موسکیتی آن را کارگردانی می‌کند. همچنین فوکس و برد کیلب کین از شورانرهای این پروژه بر شمرده می‌شوند.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به سریال زیرخاکی ۳ – آتشی که خاموش شدهنرنمایی‌های تحسین‌برانگیز فیلم‌نامه فاقد خلاقیت
نگاهی به سریال زیرخاکی ۳ – آتشی که خاموش شد

داستان این سریال هنوز به طور رسمی اعلام نشده اما با توجه به نام‌گذاری آن به‌نظر می‌رسد در رابطه با «دری» باشد؛ شهری که از سال‌های دور توسط پنی‌وایزِ دلقک وحشت‌زده شده است. دلقکی که هر بیست و هفت سال یک‌بار از خواب بیدار شده و از ترس بچه‌های دری تغذیه می‌کند.

سریال Welcome to Derry پیش درآمد فیلم IT از اچ‌بی‌او پخش خواهد شد - lastech

سارا اوبری؛ مدیر محتوای اورجینال HBO Max در رابطه با این سریال گفت:

ما خیلی هیجان داریم تا این فرنچایز نمادین رو با افراد نابغه‌ای همچون اندی و باربارا موسکیتی، جیسون فوکس و برد کیلب کین ادامه بدیم. این پیش درآمد قراره داستان اصلی It رو گسترش بده و طرفدارا رو در سطح عمیق‌تری با شهر وحشتناک و مسحورکننده‌ی دری آشنا کنه.

موسکیتی‌ها نیز طی بیانیه‌ی مشترکی اعلام کردند:

وقتی نوجوون بودیم انقدر کتاب It استیون کینگ رو خوندیم تا اینکه جلد ضخیم کتاب دیگه تکه‌تکه شده بود. «آن» یه داستان حماسیه که بیشتر از اون چیزی که ما تو فیلما نشون دادیم قصه برای گفتن داره. ما نمی‌تونیم صبر کنیم تا اعماق رمان استیو رو با وجود تمام مهربانی، طنز، انسانیت و وحشتی که درونش نهفته با شما به اشتراک بذاریم.

فوکس به بیانیه‌ی فوق اضافه کرد:

این که بتونم به دنیای رمان ترسناک موردعلاقم برگردم و تو ساخت و گسترش دنیای سینمایی‌ بی‌نظیری که توسط اندی و باربارا خلق شده دست داشته باشم بیش از یه «فرصت کمیاب تو زندگی» به حساب میاد. این یه رویائه که به حقیقت پیوسته یا شاید اگه دقیق‌تر بشیم می‌تونه یه کابوس باشه.

در نهایت حتی خود کینگ؛ نویسنده رمان It برای این پروژه بسیار هیجان‌زده است و از کسانی که بر آن نظارت دارند بسیار راضی است. همچنین ضمن اعتماد به آن‌ها حس می‌کند افراد شایسته‌ای وظیفه‌ی ساخت این سریال را بر عهده گرفته‌اند.

در حال حاضر تاریخ انتشار دقیق و مشخصی برای سریال Welcome to Derry در نظر گرفته نشده است.

مطلب پیشنهادی:بزرگترین شرور های ترسناک قرن بیست و یکمبا فردی کروگر و جیسون های عصر مدرن آشنا شوید
بزرگترین شرور های ترسناک قرن بیست و یکم


چرا بازی‌های بزرگ از ایندی‌ها شکست خوردند؟ 

تریلر جدیدی از بازی Resident Evil 4 منتشر شد - lastech
v,dبرای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا